X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 بهمن 1394, 16:55
کد خبر: 14954
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

موقعیت برایم درست نمی شود

خلعتبری:نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد

خلعتبری:نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد خلعتبری:نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: صد در صد مطمئن بودم که گل پرسپولیس صحیح نبود زیرا در بازی با ازبکستان دقیقا همین اتفاق برای من افتاد.

به گزارش طوفان زرد محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با کاپ، درباره شرایط سپاهان در روزهایی که نتیجه گیری برای این تیم کمی سخت شده است اظهار داشت: دیگر چه چیزی می توانیم بگوییم. متاسفانه جز ناراحتی چیزی برای ما نمانده است. فکر می کنم بهتر است این روزها سکوت کنیم زیرا هر چه بگوییم فکر می کنند به دنبال توجیه هستیم اما حقیقت این است به چیزهایی که می خواستیم تا به امروز نرسیدیم.

وی تصریح کرد: در همین بازی با فولاد اوایل بازی گل صحیح ما را مردود اعلام کردند و ما به نظر داور احترام گذاشتیم. خیلی درست نیست که من درباره این مشکلات صحبت کنم و وظیفه باشگاه است که از حقوق تیم دفاع کند. مخصوصا از اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس افتاد. البته برنامه 90 را ندیدم اما قبل از اینکه کارشناس داوری هم بگوید که گل کامیابی نیا آفساید بود من صد در صد مطمئن بودم که آن گل صحیح نبود زیرا در بازی با ازبکستان دقیقا همین اتفاق برای من افتاد. یعنی زمانی که من مقابل دروازه بان ایستاده بودم و محمد نوری توپ را به گل تبدیل کرد. حتی می دانستم خطای بنگر روی من پنالتی بوده است. او کاملا لباس مرا کشید اما گذشته ها گذشته. امیدوارم باشگاه از منافع ما دفاع کند. زیرا از ابتدای فصل چند پنالتی برای ما نگرفتند که اگر ان ها گرفته می شد بیشتر بازی هایی که به مساوی کشید را می بردیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش در بازی با پرسپولیس به نظر می آید با جوی که به راه انداخته بودند به اهداف خود رسیدند تاکید کرد: اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس افتاد نه برای من خوشایند بود و نه برای کل تیم اما سعی کردم پس از بازی در این باره حرفی نزنم. الان هم همین کار را می کنم. فقط باید بگویم ما بهترین داورها را داریم که می توانند در بازی های حساس جو را کنترل کنند. آقای ترکی، فغانی اینها داورانی هستند که سابقه حضور در بازی های حساس را دارند. البته همین آقای بیژن حیدریه هم بسیار داور خوبی است و من احترام زیادی برای او قائلم. باور کنید در صحنه ای که نزدیک او رفتم و همین باعث شد خیلی ها به من انتقاد کنند اصلا به او بی احترامی نکردم. فقط داشتم او را قسم می دادم که خوب متوجه نشده است. این داورها جوان هستند و در بازی های حساس پیش می آید که اشتباهی از آنها سر بزند.

خلعتبری درباره کمپینی علیه مدیریت و سرمربی سپاهان توسط هواداران درست شده است گفت: خیلی چیزها برای ما عوض شده و باور کنید که خودمان هم از این موضوع ناراحت هستیم اما مطمئنیم این روزها می گذرد و آینده می تواند همه چیز را برای سپاهان روشن کند. سپاهان در این جایگاه نخواهد ماند. ما هرچه داریم از همین هواداران است. حتی به تهران هم که آمدیم برای بازی با پرسپولیس تعدادی هوادار سپاهان به ورزشگاه آمده بودند. شرمنده آنها شدیم که این همه راه آمدند اما نتیجه نگرفتیم.

وی افزود: تصمیم گیری درباره این مسائل و عدم نتیجه گیری ما با باشگاه است. نمی دانم مدیریت چه تصمیمی اتخاذ می کند. زمانی که کرانچار برکنار شد ما جایگاه خوبی داشتیم و نتایج بدی هم نگرفتیم. او رفت و فرکی آمد، تیم قهرمان شد اما با یکی، دو بازی که نتیجه نگرفتیم او را هم برکنار کردیم. واقعا نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد خود در فصل جاری خاطرنشان کرد: سال گذشته سال بسیار خوبی برای ما بود. من، شیمبا و مهدی درک خوبی از یکدیگر داشتیم اما ببینید امسال از همان آغاز فصل شیمبا ما را همراهی نکرد. تا آمدیم روی دور بیفتیم احسان از ما جدا شد. وقتی در تعطیلات نیم فصل درست زمانی که به آمدن شیمبا امیدوار بودیم مهدی رفت. نمی دانم چه اتفاقی برای ما در حال رخ دادن است. خدا شاهد است که این فصل به تعداد انگشتان دست هم موقعیت خراب نکردم. بلکه موقعیتی گیرم نیامده تا بتوانم آن را به گل تبدیل کنم.

وی ادامه داد: برای این بازی عبدالله کرمی را نداریم. بازی قبل پادوانی را نداشتیم. اگر نگاه منطقی به تیم ما داشته باشند این تیم هیچ وقت جور نبوده است.

خلعتبری در پایان درباره بازی با سایپا، تیمی که دو هفته نتایج خوبی نگرفته و به امتیاز بازی با سپاهان احتیاج دارد گفت: ما کاری به تیم حریف نداریم. باید سه امتیاز را بگیریم. دیگر هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست. باید به این باور برسیم که چیزی برای ما از دست نرفته و با کمی تلاش بیشتر می توانیم خودمان را در جایگاه بهتری قرار بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها