X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1394, 17:25
کد خبر: 14988
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

متاسفانه در باره استیماچ شناخت چندانی ندارم

جلالی:سپاهان قطعا از نظر مدل بازی کار سختی برای ما ایجاد می کند

جلالی:سپاهان قطعا از نظر مدل بازی کار سختی برای ما ایجاد می کند جلالی:سپاهان قطعا از نظر مدل بازی کار سختی برای ما ایجاد می کند
سرمربی تیم سایپا گفت:حتی اگر شما مربی باشید که 50 سال در کنار زمین باشید ممکن است اتفاقات و لحظاتی پیش بیاید که تاکنون تجربه نکرده اید.
به گزارش طوفان زرد کاپ، مجید جلالی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی برگزار شود که همه از آن لذت ببرند. حتی اگر شما مربی باشید که 50 سال در کنار زمین باشید ممکن است اتفاقات و لحظاتی پیش بیاید که تاکنون تجربه نکرده اید.
وی ادامه داد: امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب انجام داده و به نتیجه دلخواه برسیم. اگر بازیکنان ما مثل استقلال خوزستان بازی کنند من به آنها افتخار می کنم. هر چند که در بازی با استقلال خوزستان ما نتیجه نگرفتیم.

سرمربی سایپا درباره تقابل با استیماچ اذعان داشت: من نگاه می کنم که با سپاهان بازی دارم. سپاهان در 10 سال اخیر پرافتخارترین تیم ایران است. قطعا از نظر مدل بازی کار سختی برای ما ایجاد می کند. به همین خاطر یک روز زودتر آمده ایم تا بیشتر بتوانیم با بچه ها صحبت کنیم. مطمئن باشید فردا هم بای خوبی انجام خواهیم داد.

جلالی درباره افت سایپا در بازی های اخیر تصریح کرد: من یک و نیم سال است که با سایپا کار می کنم و از سال 86 که قهرمان شد مقامی بهتر از هشتمی نداشته است اما سال گذشته چهارده بازیکن جدید به تیم اضافه کردم و هفتم شدیم. هرچند که سربازی و قوانین مربوط به آن چند بازیکن را از ما جدا کرد اما الان هم همچنان در بین بالانشین ها هستیم. به خاطر همین موافق نتیجه ضعیف سایپا نیستم. باید تمام شاخصه های مربوط به نتیجه گیری را در نظر بگیرید. آیا در مقایسه بین تیم ها تیم ما شرایط میزبانی دارد. آیا ما میتوانیم هر بازیکنی که دلمان خواست را بگیریم. به هر حال تلاش می کنیم همیشه تیم خوبی باشیم و جوانان خوبی را معرفی کنیم. فکر می کنم در یکی، دو سال اخیر جوانان زیادی را معرفی کرده ایم و دو نفر از بازیکنانی که سال گذشته برای اولین بار در سایپا بازی کرده اند الان ملی پوش هستند. دو نفر در تیم امید حضور دارند و چهار بازیکن ما در تیم ملی بازی می کنند. به نظرمن این بزرگترین خدمتی است که به فوتبال ملی کرده ایم.

وی درباره شناخت خود از استیماچ بیان داشت:من شخصا از استیماچ شناخت چندانی ندارم. اما فکر می کنم سپاهان از ابتدای فصل دچار مشکلاتی شد. البته شاید من مسائل را از دور می بینم و بهتر است قضاوتی نکنم. البته متاسفانه در باره استیماچ شناخت چندانی ندارم.

سرمربی سایپا درباره رفتن جواد نکونام اذعان داشت: وقتی جواد را به خدمت گرفتیم چهار یا پنج هفته طول کشید که نوع بازی خود را با خصوصیات جواد تطبیق دهیم. هرچقدر به جلو آمدیم شرایطمان بهتر شد و او هم با ما تطبیق پیدا کرد اما حالا او رفته است و ما بازیکنی را جایگزینش کرده ایم که فقط یک بازی به میدان رفته است. البته آندو خیلی سریع خود را با تیم هماهنگ می کند و به همین خاطر مطمئن باشید فردا بازی خوبی از ما خواهید دید.

جلالی در خاتمه گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب و روان در زمین ببینیم و امیدوارم که موفق شویم. زیرا بازی و امتیازات آن برای ما بسیار مهم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها