X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1394, 17:40
کد خبر: 14989
خبرنگار: niloofar
نظرات: 13

امتیاز ها را از ما گرفتند

استیماچ:تاکتیکی پرسپولیس را شکست دادیم

استیماچ:تاکتیکی پرسپولیس را شکست دادیم استیماچ:تاکتیکی پرسپولیس را شکست دادیم
سرمربی سپاهان گفت:بازیکنان می خواهند فردا مقابل سایپا با تمام وجود خود مسابقه دهند تا بازی را ببرند.

به گزارش طوفان زرد و نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سایپا اظهار داشت: خیلی خوب است که ما در خانه خود حضور داریم. ما بازی های زیادی در خانه انجام نداده ایم. از 9 بازی که من در سپاهان حضور داشتم فقط دو بار در خانه بازی کرده ایم زیرا بازی با ذوب آهن را در حقیقت باید یک بازی خارج از خانه دانست.

وی ادامه داد: بعد از آنکه مسئولیت سپاهان را قبول کردم تلاش کردم کارهایی به صورت موازی انجام دهیم. هم وضعیت دفاع را بهتر کرده و هم کارهای تاکتیکی انجام دهم. در این مدت ما بازی های خوبی انجام داده ایم که هواداران از بازی ها ما راضی بودند. البته برخی اتفاقات سبب شد که از امتیاز گرفتن ما جلوگیری شود در حالی که ما شایسته بودیم. بنابراین ما تلاش خود را انجام دادیم که بازیکنان خود را برای بازی های آتی آماده نگه داریم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: شما می توانید شهادت دهید که بازیکنان ما از نظر تاکتیکی در خانه پرسپولیس بر حریف غلبه کردند. ضمن اینکه پرسپولیسی ها از یازده بازی خود هفت بازی را پیروز شده بودند. البته آنجا هم یکسری افراد تصمیمات عجیبی گرفتند که باعث شد ما بازی را نبریم اما ما جو مثبت خود را حفظ کرده ایم و همچنان سخت کار می کنیم. ما به آن اندازه که در تهران خوب بودیم در اهواز خوب نبودیم زیرا علی کریمی و پادوانی را در اختیار نداشتیم. در نیمه اول هم فوزیل را از دست دادیم که تمام اینها نفراتی بسیار تاثیرگذار برای ما بودند.

سرمربی سپاهان اذعان داشت: گلی که ما در بازی با فولاد زدیم مورد قبول واقع نشد. البته ما در ابتدای نیم فصل دوم هستیم و 5 امتیاز کمتر از چیزی که می بایست بودیم. اینها در شرایط ما تاثیر نمی گذارد. زیرا ما به کار خود ایمان داریم. تیم بسیار خوبی به زمین ما می آید و من به بازیکنان سپاهان گفتم با توجه به تمام مسائلی که برای ما پیش آمده است باید مطمئن تر بازی کنیم و همه چیز را مهیا کنیم تا بازی را ببریم. امروز در چهره بازیکنان می دیدم که آنها چقدر آماده هستند. بازیکنان می خواهند فردا مقابل سایپا با تمام وجود خود مسابقه دهند تا بازی را ببرند. یعنی هم با جسم شان و هم با قدرت ذهنی شان.

به گزارش کاپ،استیماچ افزود: سپاهان در نیم فصل اول خوب بازی نمی کرد ولی در این نیم فصل خوب بازی می کند و نتیجه نمی گیرد.

وی درباره جایگاه سپاهان که پیشرفتی در جدول نداشته است اذعان داشت: چه راهکاری دارید برای اینکه نتیجه ها را حل کنیم؟ما آنالیزهای زیادی داشته ایم. با در نظر گرفتن دیده های خود از آنالیزها باید بگویم که تنها در یکی از مسابقات هر یازده بازیکن ما از ابتدا بازی را شروع کردند. من هم احساسم همچون شماست. بعضی از بازی ها را با این احساس بازی می کنیم که به راحتی به برد دست می یابیم اما باید این احساس تغییر کند و تلاش می کنیم این تغییرات را ایجاد کنیم. ما مایل هستیم درصد پاس های خود را بالا ببریم اما با توجه به شرایط زمین کار دشواری است. ما یکی از معدود تیم هایی هستیم که تلاش می کنیم روی زمین و پاس کاری ایجاد موقعیت و فضاسازی کنیم. اما با توجه به شرایط زمین ها این کار سخت است و به نفع تیم هایی است که بازی مستقیم انجام می دهند. این یکی از دلایلی است که سبب می شود ما نتیجه گیری نکنیم. شما دیدید که در بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی چقدر شرایط بازی خوب بود. من نمی توانم مقابل خود بایستم و از بازیکنان خودم بخواهم زیر توپ بزنند تا به گل برسند. هواداران می خواهند تحت هر شرایطی برنده شویم اما ما می خواهیم هم نتیجه بگیریم و هم کیفیت بازی خود را بالا ببریم.

سرمربی سپاهان بیان داشت: ما منوچهری را به تیم اضافه کردیم تا اگر از توپ های بلند استفاده کردیم بتوانیم به کمک وی از توپ های دوم استفاده کنیم البته این تاکتیک در هر شرایطی روش دوم ماست.

وی درباره شایعات مذاکره تیم سپاهان با گونش و کرانچار عنوان کرد: سپاهان می تواند با هر کسی که دوست دارد مذاکره کند. این حق باشگاه است. ولی با توجه به کار من نیازی نیست که باشگاه چنین کاری کند. اگر روزی باشگاه از کار من راضی نباشد خودم از تیم جدا خواهم شد. نمی خواهم کسی منتظر رفتن من باشد. در هر حال برای کرانچار در هر جایی آرزوی موفقیت می کنم.

استیماچ درباره غایبان احتمالی سپاهان در بازی فردا گفت: در این رابطه چیزی نمی گویم.

سرمربی سپاهان دررابطه با احتمال بازگشت شهاب گردان به کاپ، اذعان داشت: من خیلی شفاف درباره دروازه بانان صحبت می کنم. شهاب مصدوم شده بود و در دو روز گذشته تمرین کرده است. او الان با تیم است و ما سعی می کنیم او را برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا آماده سازیم. تلاش می کنیم قبل از بازی های قهرمانی آسیا او را در یک بازی دوستانه به میدان بفرستیم. این قول را به شهاب داده ام تا در شرایط مسابقه قرار گیرد. به همین خاطر او انگیزه بالایی پیدا کرده و به شدت تمرین می کند. دو هفته پیش بدشانسی آورد که مصدوم شد.او تلاش می کند که به آمادگی بازگردد.

استیماچ درباره چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: باخبر شده ام که تا حدودی این ورزشگاه ترمیم شده و تمام تلاش ها صورت گرفته تا چمن برای مسابقات آسیایی آماده شود. امیدوارم وقتی به ورزشگاه می روم ببینم که این صحبت ها واقعیت داشته است.

در ادامه فردی در نشست خبری از استیماچ درباره ناهماهنگی میان بازیکنان سوال کرد.

این در حالی است که وی از آن فرد خواست مثالی بزند اما در نهایت قرار شد در پایان نشست خبری،سرمربی سپاهان با آن فرد به صورت خصوصی صحبت کند.

استیماچ درباره انتظار خود از هواداران تاکید کرد: به خاطر مجانی کردن بلیت مسابقه از باشگاه قدردانی می کنم. لازم است تشکر ویژه ای نیز از هوادارانی داشته باشم که به تهران و اهواز آمدند. آنها حمایت زیادی از ما کرده اند. مطمئنم که فردا تعداد زیادی به ورزشگاه می آید. فردا از ابتدای بازی رقابتی سخت از ما خواهید دید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها