X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 بهمن 1394, 09:22
کد خبر: 15060
خبرنگار: niloofar
نظرات: 9

حواشی در اطراف سپاهان زیاد شده است

طالبی: عدم ثبات مدیریت دلیل ناکامی های اخیر سپاهان است

طالبی: عدم ثبات مدیریت دلیل ناکامی های اخیر سپاهان است طالبی: عدم ثبات مدیریت دلیل ناکامی های اخیر سپاهان است
فرشید طالبی عدم ثبات مدیریت در باشگاه سپاهان و حواشی اطراف این تیم را عامل ناکامی های اخیر این تیم دانست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فرشید طالبی مدافع اسبق تم سپاهان، میهمان برنامه چهارسو شبکه خبر بود و به گفتگو درباره شرایط تیم سپاهان پرداخت.
طالبی در ابتدای سخنان خود بزرگترین عامل اتفاقات اخیر تیم سپاهان را حواشی اطراف تیم دانست و با اشاره به سال های حضور خود در سپاهان ،این تیم را تیمی سازمان یافته که توانسته فوتبال ایران را از دوقطبی بودن خارج کند و یکی از بزرگترین باشگاه ای ایران در دهه اخیر خواند.
او همدلی و وفاق بین هوادار ،بازیکنان، مربی و مدیریت تیم را بزرگترین عامل موفقیت سپاهان در زمان حضورش در این تیم دانست .طالبی گفت با توجه به شنیده هایش در مورد سپاهان این همدلی امروز در تیم سپاهان وجود ندارد . طالبی در مورد بحث بازیکن سالاری در تیم سپاهان گفت جبهه هایی که امروز در برابر بعضی از بازیکنان گرفته شده است درست نیست چرا که این بازیکنان برکت تیم سپاهان و عامل قهرمانی های سپاهان هستند او باشگاه سپاهان در دهه اخیر را باشگاهی با نظم و دیسیپلین خواند که بازیکنی اجازه دخالت در آن را نداشته است و اگر امروز چنین اتفاقاتی در این تیم رخ میدهد مربوط به کمرنگ شدن نظم و سازمان یافتگی در این تیم است.طالبی به نظم و سازمان یافتگی سپاهان در زمان محمدرضا ساکت اشاره کرد و رشد و ترقی این تیم را مربوط به حضور ایشان در سپاهان دانست که پس از او به دلیل عدم ثبات مدیریتی کمرنگ شد و به سپاهان ضربه زد.
او یکی از دلایل ناکامی تیم سپاهان را مشکل مالی دانست و گفت در فوتبال حرفه ای باید حرفه ای پول داد و سپاهان اگر در سال های گذشته حرفه ای پول خرج کرده است نتایج آن را به طور مثمر ثمر دیده است و این که ذوب آهن نایب قهرمان آسیا هم در سال های اخیر به خاطر صرفه جویی یکسری افراد خاص به این شرایط گرفتار شده است . طالبی عدم ثبات در کادر فنی را به عدم تبات مدیریت ارتباط داد و یکی از دلایل شرایط این روزهای سپاهان دانست.
او سپاهان را تیم اول شهر اصفهان خواند وبه دلیل بیشتر بودن هواداران این تیم نسبت به ذوب آهن حساسیت روی این تیم را بیشتر دانست که در دو سال اخیر به دلیل وجود عدم ثبات در باشگاه افراد سودجو به این باشگاه را یافته اند که علاوه بر قصد تخریب بازیکنان خاصی سعی در مسموم کردن سکو ها هم دارند.
طالبی خواسته های هواداران سپاهان را به جا دانست و در آخر با اشاره به ارتباط و دوستی قلبی بین او و هواداران سپاهان خواست به شکرانه شادی هایی که سپاهان با قهرمانی های خود به خانه آن ها آورده است صبوری کنند و از تیم حمایت نمایند تا سپاهان به جایگاه اصلی خود برگردد.

دانلود
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها