X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 فروردین 1392, 20:29
کد خبر: 1507
خبرنگار: sharif
نظرات: 0

طلب سپاهان از استقلال تسویه شد!

طلب سپاهان از استقلال تسویه شد! طلب سپاهان از استقلال تسویه شد!
آیا این دوباشگاه که برای برگزاری بازی نیمه نهایی جام حذفی با هم دعوای مفصلی داشتند ، با هم حساب و کتاب خاصی دارند ؟

سایت گل - به گفته یکی از مسئولان سپاهان طلب 50 هزار دلاری سپاهان از استقلال تسویه شده و این دو باشگاه دیگر با هم حسابی ندارند .
به گزارش گل ، اصل این بدهکاری به بازیکن پرویی استقللال رینالدو کرزادو برمی گردد که ماجرای طلبش را فقط خواجه حافظ شیرازی مرحوم نمی دانست .

واریز پول سپاهان و پرسپولیس برای رینالدو
باشگاه استقلال که براي پرداخت بدهي 110 هزار دلاري پائولو رينالدو بازيكن سابق خود با مشكل مواجه بود،دست به دامان فدراسیون شد . با درخواست فدراسيون فوتبال دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان طلب خود را كه در مجموع 60 هزار دلار مي شود به باشگاه استقلال بخشيدند و با در نظر گرفتن طلب50 هزار دلاري فدراسيون فوتبال از AFC مشکل طلب 110 هزار دلاری رینالدو حل شد و استقلال از خطر کسر امتیاز رهایی پیدا کرد!
برای رسیدن به نتیجه نهایی ، مسئولان فدراسيون از كنفدراسيون فوتبال آسيا درخواست كردند مبلغ 50 هزار دلاری در آمد تيم سپاهان اصفهان از لیگ قهرمانان آسیا را به طور كامل به حسابي در شهر منچستر واريز كنند . این در حالی است که بخش فارسی رادیو فرانسه در گزارشی دیگر به نقل از یک مقام باشگاه سپاهان نوشته است مبلغ ارسالی از سوی ای اف سی به رینالدو بیش از طلب وی بوده . اما این ادعایی است که هنوز اثبات نشده است ...

کمک 500 میلیونی سازمان به استقلال
با این وصف ،سئوال این است که آیا این دوباشگاه که برای برگزاری بازی نیمه نهایی جام حذفی با هم دعوای مفصلی داشتند ، با هم حساب و کتاب خاصی دارند ؟ در پاسخ ، کلید حل معما در کمک سازمان تربیت بدنی به استقلال نهفته است .
در حالی که قبل از پایان سال 91 مبلغ 500 میلیون تومان از طریق وزارت ورزش به استقلال کمک شده بود ، شنیده ها از دعوای سرمربی و مدیرعامل این تیم در نحوه خرج کردن این پول حکایت داشت . فتح اله زاده معتقد بود با این مبلغ بدهی به سپاهان باید پرداخت شود و قلعه نویی اصرار به پرداخت قسمتی از مطالبات بازیکنان داشت .
در این بین با یکی از مسئولین سپاهان صحبت کردیم که وی گفت هیچ حسابی بین دو باشگاه آبی و زرد کشور وجود ندارد. جالب اینکه بازیکنان استقلال هم دریافتی خاصی پیش از عید نداشته اند تا بشود این طور نتیجه گرفت که فتح الله طلب رحیمی را پراخته است...
ظاهرا این حساب به "بده بستان " دو مدیرعامل تبدیل شده و اینک سپاهان از استقلال طلبی ندارد. حالا چه زمانی این اتفاق افتاده معلوم نیست !!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها