X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1394, 11:45
کد خبر: 15085
خبرنگار: niloofar
نظرات: 3

رقبا در کمین فوتبال اصفهان‌اند

هواداران اجازه سلب آرامش از سپاهان را ندهند

هواداران اجازه سلب آرامش از سپاهان را ندهند هواداران اجازه سلب آرامش از سپاهان را ندهند
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: هواداران سپاهان باید بدانند که رقبا در کمین فوتبال اصفهان هستند و نباید اجازه دهند آرامش از تیم سپاهان سلب شود.
ۤبه گزارش صدای سپاهان "علی‌اکبر ابرقوئی‌نژاد" در گفتگو با ایمنا در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: روز گذشته اتفاق نادری در تیم سپاهان رخ داد که از زمانی که من متولی فوتبال استان هستم، شاید برای اولین بار است که این اتفاق می‌افتد و به شخصه از این مسأله متأسف شدم.
وی افزود: پس از اتفاقاتی که در مدت اخیر افتاد و عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر، هفته گذشته تعدادی از هواداران این تیم به دفتر من آمدند و من به آنها قول دادم که در این زمینه فعال شوم و این موضوع را از طریق اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان پیگیری کنم.
رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به رایزنی‌هایی که با مدیران باشگاه سپاهان داشته است ادامه داد: مشورت‌هایی را که نیاز بود، به مدیران مربوطه دادم تا بتوانند در این زمینه تدبیر کنند و از به وجود آمدن شرایطی که به سمت به وجود آمدن یک بحران می‌رود، جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه مدیران لایقی در رأس شرکت فولادمبارکه حضور دارند و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز افراد دلسوزی هستند، گفت: مدیران باشگاه باید تلاش کنند که حواشی به وجود آمده را تدبیر کنند و اگر این اتفاق بیفتد، تیم فوتبال سپاهان دوباره به سمت آرامش و شرایط مساعد خواهد رفت و می‌تواند در مسابقات پیش رو به ویژه لیگ قهرمانان آسیا که برای همه مردم ایران مهم است، با تلاش خود نتایج خوبی به دست آورد.
ابرقوئی‌نژاد در مورد نقش هواداران سپاهان در این خصوص اضافه کرد: من در همان جلسه هفته گذشته هم به هواداران سپاهان گفتم که شما باید تنها مشوق و همراه تیم باشید و وقتی تیم دچار مشکل است، تلاش کنید که با انرژی مثبت، تیم را به شرایط خوب خود برگردانید و اجازه ندهید افرادی خناس آرامش را از سپاهان بگیرند.
وی با بیان اینکه رقبا در کمین فوتبال اصفهان هستند تصریح کرد: فوتبال اصفهان در 10، 12 سال گذشته تقریباً هر سال یکی از قهرمانی‌های لیگ برتر یا جام حذفی را به نام خود ثبت کرده است و سپاهان و ذوب‌آهن دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند. به هر حال رقبا دوست ندارند این دو تیم موفق شوند و تلاش دارند که در این دو تیم ایجاد رخنه کنند. بنابراین ما و مدیران و متولیان ورزش و فوتبال اصفهان باید برای بهبود شرایط تلاش کنیم و هواداران نیز نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها