X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1394, 12:36
کد خبر: 15087
خبرنگار: niloofar
نظرات: 2

گناه ما چه بود که پارسال دو دقیقه قهرمان جا به جا شد؟

تابش: در ورزشگاه آزادی هم علیه مدیران سرخابی فحاشی می‌شود

تابش: در ورزشگاه آزادی هم علیه مدیران سرخابی فحاشی می‌شود تابش: در ورزشگاه آزادی هم علیه مدیران سرخابی فحاشی می‌شود
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: در مورد فحاشی‌ها علیه عضو هیات مدیره سپاهان از خود وی سوال کنید.
به گزارش طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج سپاهان گفت: مطمئن باشید این نتایج و ناکامی‌ها جبران می‌شود. در بازی با سایپا ما 6 موقعیت گل داشتیم و حتی پنالتی‌مان از دست رفت. در واقع این دیداری نبود که ما بازنده باشیم و روی اتفاقات فوتبالی شکست خوردیم.

وی در مورد اینکه آیا با استیماچ اولتیماتومی داده شده است یا خیر گفت: در این مورد نظری ندارم چون با تیم فوتبال ارتباطی ندارم. اما معتقدم که این نتایج جبران خواهد شد.

تابش در مورد اینکه شنیده می‌شود برخی مدیران و کادر فنی قربانی این ناکامی‌ها خواهند شد گفت: این شایعات همیشه وجود داشته و الان هم به گوش می‌رسد اما ما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

قائم مقام سپاهان در مورد داوری‌های لیگ برتر یادآور شد: در بازی با سایپا اتفاق داوری خاصی نیفتاد اما در دو بازی قبل تر مقابل پرسپولیس و فولاد داوری‌ها کاملا علیه سپاهان بود و تاثیر خاص خود را روی نتایج گذاشت. اعتقاد داریم حداقل 10 امتیاز با اشتباهات داوری از سپاهان کم شده است. هرچند که معتقدیم قصد و غرضی در این ناداوری‌ها نبوده و این فضا ناخودآگاه ایجاد شده است.

وی افزود: سال گذشته در بازی آخر فصل بین سپاهان و سایپا و از سویی دیگر در دیدار تراکتورسازی و نفت اتفاقاتی افتاد که در دو دقیقه قهرمانی جا به جا شد و این موضوع گناه ما نبود اما به نظر می‌رسد ناخودآگاه فضایی را علیه سپاهان ایجاد کرده است که شاهد آن نیز فیلم مسابقات است که در 10 بازی علیه سپاهان ناداوری شده است و کارشناسان نیز آن را تائید کرده‌اند.

تابش گفت: نمی‌گوییم این اتفاقات به عمد بوده است اما احساسمان این است که بالاخره انسان می‌تواند تحت تاثیر فضا قرار گرفته و ناخودآگاه تصمیماتی را بگیرد.

وی در مورد شعارهایی که علیه کفعمی صورت گرفته گفت: در هر صورت این شرایط برای تیم‌های پر طرفدار وجود دارد و بارها در ورزشگاه آزادی شاهد این مسئله علیه مدیران استقلال و پرسپولیس هم بوده‌ایم اما در این مورد از کفعمی سوال کنید.

تابش در مورد اینکه آیا تغییر مدیریتی را در سپاهان شاهد خواهیم بود یا خیر گفت: در این خصوص اظهار نظر نمی‌کنم اما مطمئن باشید با قدرت پیش می‌رویم و نتایجی را دنبال می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها