X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1394, 15:08
کد خبر: 15094
خبرنگار: khani
نظرات: 4

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

ابرقویی نژاد:سپاهان با بازیکن سالاری مقابله کند

ابرقویی نژاد:سپاهان با بازیکن سالاری مقابله کند ابرقویی نژاد:سپاهان با بازیکن سالاری مقابله کند

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: وقتی همه درباره بازیکن سالاری در سپاهان حرف می زنند حتما اتفاقی در این تیم رخ داده که درباره اش صحبت می شود.
علی اکبر ابرقویی نژاد در گفت و گو با کاپ، درباره شرایط فعلی تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ظرف چهارده سالی که در سمت ریاست هیات فوتبال استان مشغول به کار هستم هرگز در مجموعه تیم های بزرگ سپاهان شاهد چنین اتفاقی نبوده و مسائل رخ داده در این فصل را نادر می دانم. به همین دلیل طی جلساتی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار شد هرچه سریع تر تدابیری برای رفع این موضوع اندیشیده شود.
وی با اشاره به شرایط بحرانی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: قطعا مدیران باشگاه سپاهان به خوبی می توانند این بحران را مدیریت کنند. شناختی که از مجموعه سپاهان و مدیران آن دارم به من این گواهی را می دهد که این مشکلات خیلی زود برطرف خواهد شد. هرجا هم که لازم بوده بنده به عنوان متولی فوتبال استان بر حسب وظیفه مشاوره لازم را داده ام و از این پس هم هرجا لازم باشد در کنار مجموعه سپاهان به آنها کمک خواهم کرد.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در این باره که نتایج تیم های لیگ برتری این استان نقش مستقیم در بیلان کاری سالیانه این هیات دارند تصریح کرد: صد در صد نتایج سپاهان و ذوب آهن در کارنامه هیات فوتبال استان نقش مسقیم دارد. به همین خاطر بنده و همکارانم در این ارتباط بی تفاوت نخواهیم بود. هفته گذشته حدود 40 تا 50 نفر از اعضای کمیته مشوقین باشگاه سپاهان به دفتر من آمدند.
وی افزود: همه آنها نگران وضعیت سپاهان در جدول رده بندی لیگ بودند و من به آنها گفتم در چنین شرایطی باید یار دوازدهم تیم محبوب شان باشند. حتم دارم این شرایط با تدبیر مدیران این باشگاه حل و فصل خواهد شد.
ابرقویی نژاد در این باره که مشکلات داوری تا چه اندازه به سپاهان لطمه زده گفت: در همین ارتباط مکاتباتی با فدراسیون فوتبال داشتیم. از عزیزانمان در کمیته داوران خواستیم تا برای مسابقات سپاهان از داوران با تجربه که به لحاظ ذهنی و جسمی آمادگی قضاوت در مسابقات مهم را دارند استفاده کنند که اتفاقا در بازی این هفته مقابل سایپا هیچ مشکلی از نظر داوری برای تیم سپاهان به وجود نیامد.
این مقام مسئول در فوتبال اصفهان در این باره که گفته می شود ممکن است مدیرعامل یا سرمربی سپاهان تغییر کند گفت: به هیچ عنوان موافق تغییر در مدیریت باشگاه و تیم نیستم. چراکه طی یک فصل حضور دو مدیرعامل در باشگاه سپاهان به صلاح نیست و ثبا مدیریت در این مجموعه را تحت الشعاع قرار می دهد. همچنین کادر فنی سپاهان هم باید با حمایت مسئولان باشگاه به کار خود ادامه دهد و تغییرات در کادر فنی را هم مناسب نمی دانم.
ابرقویی نژاد در پاسخ به این سوال که چرا در محافل فوتبالی حرف از بازیکن سالاری در تیم سپاهان مطرح است و آیا چنین موضوعی واقعیت دارد یا نه، بیان داشت: قبل از هر چیز باید بگویم بازیکن سالاری آسیب زاست و باید به هر شکلی با آن مقابله شود. قطعا مدیران مجموعه سپاهان به طور دقیق وضعیت این تیم را رصد می کنند و یک به یک با مسائل و مشکلاتی که باعث بیراهه رفتن سپاهان می شود مقابله خواهند کرد.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در این باره که آیا خودش مسائلی که راجع به محرم نویدکیا و یا هادی عقیلی درباره بازیکن سالاری در تیم سپاهان مطرح می شود را قبول دارد یا نه گفت: وقتی تیمی به سمت نارضایتی و بحران حرکت می کند از این قبیل مسائل هم درباره اش مطرح می شود. گرچه از قدیم گفته اند «تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها». امیدوارم مسئولان ارشد سپاهان هرچه زودتر مشکلات این تیم را برطرف کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها