X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1394, 17:00
کد خبر: 15103
خبرنگار: khani
نظرات: 2

بسیاری از چارچوب‌های باشگاه از بین رفته است

لزوم بازنگری کامل در مسائل داخلی سپاهان

لزوم بازنگری کامل در مسائل داخلی سپاهان لزوم بازنگری کامل در مسائل داخلی سپاهان
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: برای رهایی سپاهان از مشکلات باید ریشه‌یابی عمیق و خوبی برای کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران انجام شود و باشگاه سپاهان باید بازنگری کامل در مسائل داخلی خودش داشته باشد.

به گزارش طوفان زرد ؛رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت کنونی تیم سپاهان و شعارهای هواداران تیم اصفهانی علیه مسئولان باشگاه و مدیرعامل سپاهان اظهار داشت: در سیستم ورزشی ما به‌شکلی برنامه‌ریزی شده که اجازه لازم به تماشاگر داده شود و مرزبندی لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه فوتبال ما تنها به اسم حرفه‌ای است، افزود: با این حال، متأسفانه چارچوب‌های حرفه‌ای‌گری را در آن مشخص نکرده‌ایم. امروز نه بازیکن ما به‌صورت حرفه‌ای زندگی و کار می‌کند و نه این مهم در دیگر ارکان فوتبال ما وجود دارد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن اصفهان گفت: برخی مدیران ما به‌خاطر ماندن دست به دامان تماشاگران می‌شوند تا علیه آن‌ها شعار سر ندهند و همین روابط و اختیاراتی که ما ناخودآگاه به آنها دادیم، یقه خودمان را می‌گیرد و زمینه اتفاقات ناگوار بعدی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در فوتبال ما همه چیز روی پله‌ها تعیین می‌شود و این موضوع، نشانه بی‌قانونی فوتبال و باشگاه‌های ما بوده است.

کربکندی با بیان اینکه اگر مدیران ما نیاز به حمایت این تماشاگران نداشته باشند و خودشان آنقدر قدرت داشته باشند و چارچوب‌های قانونی خود را داشته باشند، فرصت‌ها به تماشاگران داده نمی‌شود، افزود: در باشگاه سپاهان وقتی با نخستین شکست علیه سرمربی، او را تغییر می‌دهند و هیچ برخوردی با این موضوع صورت نگرفت، اجازه گسترش این برخوردها داده شد.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز شرایطی ایجاد شد که این اتفاقات ادامه داشته باشد و در این زمینه برخورد خوبی صورت نگرفت و باعث شده که در تیم‌های پرطرفدار این مشکلات به وجود آید.

سرمربی سابق ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز آن‌ها در سیاست‌گذاری‌ها و دیگر مسائل دخالت می‌کنند و رسانه‌ها نیز در این زمینه مقصر هستند زیرا با برخی لیدرها که توهین‌های بسیاری صورت می‌دهند، مصاحبه می‌کنند و تمام ارکان مدیریتی در باشگاه‌ها و فوتبال ما در این زمینه مقصر هستند و رسانه‌ها نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی لیدرها از باشگاه حقوق دریافت می‌کنند اما علیه باشگاه‌ها شعار سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: در باشگاه سپاهان ثبات مدیریتی نقش مهمی داشت و برنامه‌ریزی بر مبنای مدیریت شخص صورت گرفت و چارچوب‌ها مشخص شد اما با تغییر مداوم مدیرعامل در این باشگاه، چارچوب‌ها از بین رفت و اتفاقات بسیار ناگواری در سپاهان صورت گرفت.

کربکندی افزود: البته انتقادات هواداران سپاهان صحیح است زیرا این باشگاه اصفهانی با هزینه‌های سنگین، در جایگاه مناسبی قرار نگرفته، مربی خارجی سپاهان هنوز نتوانسته تأثیرگذاری خاصی داشته باشد و نتیجه خاصی نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مشخص نیست که در باشگاه چه می‌گذرد و بازیکنان در چه وضعیتی قرار گرفته‌اند و بی‌انگیزگی یا مسائل مالی و دیگر مشکلات دیگر باید برطرف شود زیرا حیف است تیمی با افتخارات گذشته و سرمایه‌گذاری‌های خود به این وضعیت دچار شود که به هر تیمی امتیاز دهد و در خانه‌اش هم امتیاز نگیرد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: ریشه‌یابی عمیق و خوبی برای کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران باید انجام شود و باشگاه سپاهان باید بازنگری کامل در مسائل داخلی خودش داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها