X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1394, 18:34
کد خبر: 15134
خبرنگار: khani
نظرات: 13

تراکتور تیم دوم ماست

خوروش:موضع من هنوز سکوت است

خوروش:موضع من هنوز سکوت است خوروش:موضع من هنوز سکوت است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: یکی از وظایف ما جمع کردن حواشی تیم است نه دامن زدن به آنها.
به گزارش طوفان زرد ،رسول خوروش در گفت و گو با کاپ،درباره کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت:موضع فدراسیون فوتبال این است که در صورت عدم توافق از لیگ قهرمانان کنار بکشیم.ما هم مسلما بیش تر ترجیح می دهیم راه حلی وجود داشته باشد و این موضوع حل شود. هرگز قاطعانه نگفتم از لیگ قهرمانان کنار می کشیم زیرا قطعا به نفع ما نخواهد بود.
وی درباره سکوت خود درباره اظهارات هادی عقیلی تاکید کرد:هنوز هم موضع من سکوت است و درباره این موضوع هیچ حرفی ندارم.فکر میکنم صحبت هایی که باید در این باره انجام می شده را دوستان انجام دادند.اگر قرار باشد من هم بیایم به هر کسی پاسخ بدهم که نمی شود. یکی از وظایف ما جمع کردن حواشی تیم است نه دامن زدن به آنها. ضمن اینکه مسئولان باشگاه از همه خواسته اند تا درباره مسائل حاشیه ای صحبت نشود از شما رسانه ها هم خواهش می کنم به این موضوعات دامن نزنید.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بازی مقابل تراکتورسازی که احتمال دارد هواداران این تیم حواشی به وجود آورند تاکید کرد:ما برای بازی مقابل گسترش فولاد تبریز هم به این شهر سفر کردیم اما هیچ مشکلی برای ما به وجود نیامد.الان هم ما با مردم تبریز و هواداران خوب تراکتورسازی هیچ مشکلی نداریم. تراکتورسازی تیم پر طرفدار و قابل احترامی است و به نوعی تیم دوم ما به حساب می آید. مطمئن هستم هیچ حاشیه ای در این شهر انتظار ما را نمی کشد.
خوروش درباره اینکه هر دو تیم تراکتور و سپاهان در هفته های اخیر نسبت به داوری اعتراض داشته اند گفت: درباره اشتباهات داوری و اینکه تمام تصمیمات به ضرر ما بوده صحبت های لازم با مدرک انجام شده است. به امید خدا در این دیدار شاهد یک داوری خوب و بی نقص خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها