X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 بهمن 1394, 13:04
کد خبر: 15161
خبرنگار: niloofar
نظرات: 5

این جایگاه در شان سپاهان نیست

احمدی: از 6 بازی 4امتیازگرفتند، الان هم خوشحالند

احمدی: از 6 بازی 4امتیازگرفتند، الان هم خوشحالند احمدی: از 6 بازی 4امتیازگرفتند، الان هم خوشحالند
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: در باشگاه سپاهان خبری از بازیکن سالاری نیست.
به گزارش طوفان زرد علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره نتایج ضعیف تیم سپاهان اظهار داشت: متاسفانه شرایط ما از نظر نتیجه گیری خوب نیست اما واقعیت این است که از نظر فوتبالی مشکلی نداریم. 9 بازی است نتوانستیم پیروز شویم و این در حالی است که فوتبال خوبی را ارائه می دهیم. از سوی دیگر داوری ها نیز در برخی بازی ها به ضرر ما می شود و این مساله هم مزید بر علت شده تا نتوانیم چیزی که شایستگی اش را داریم به دست آوریم.

وی ادامه داد: تیم سپاهان هیچ وقت اینجای جدول قرار نداشته و همیشه اگر دچار افت شده خیلی سریع خودش را بالا کشیده. برای سپاهان خوب نیست که چنین نتایجی کسب کند و این را همه ما می دانیم.فقط باید از هواداران خوب مان عذرخواهی کنیم و امیدوار باشیم در دیدارهای آینده شرایط را به سود خود تغییر دهیم.

مدافع سپاهان درباره حضورش در ترکیب ثابت عنوان کرد: این موضوع نظر استیماچ بوده است. از نظر روحی و فنی در شرایط مطلوبی قرار دارم. امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.

احمدی با اشاره به اختلاف میان استیماچ و هادی عقیلی گفت: من زیاد در جریان ماجرای هادی نیستم اما این طور نیست که در سپاهان بازیکن سالاری حاکم باشد. این دو با هم اختلاف نظر پیدا کرده اند و عقیده سرمربی این بوده که هادی نمی تواند به تیم کمک کند. متاسفانه این شرایط به نتایج ضعیف سپاهان گره خورد و باعث شد بیش از حد بزرگ شود. هادی عقیلی بزرگ تیم سپاهان است و زحمات زیادی کشیده اما مساله او و استیماچ آن قدر حاد نیست که بتواند به تیم ضربه بزند.

وی درباره اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان استیماچ را قبول ندارند و با او مشکلاتی پیدا کرده اند خاطرنشان کرد: واقعا مشکل خاصی وجود ندارد. حتی در ماجرای هادی عقیلی هم همه ما شوکه شدیم که چرا این اتفاقات افتاده. در تیم سپاهان همه ما همدل هستیم تا نتیجه خوبی را رقم بزنیم. مسائلی هم که پیرامون اختلافات داخلی باشگاه مطرح می شود به هیچ عنوان صحت ندارد و ما بدون توجه به این مسائل کار خود را ادامه می دهیم.

احمدی درباره اظهارنظر حسین فرکی مبنی بر اینکه چون یک بازیکن بالای 30 را کنار گذاشته در سپاهان برایش حاشیه درست کردند بیان داشت: احتمالا منظور فرکی من بوده ام. اما تا جایی که اطلاع دارم او بدون من کارش را انجام می داد و چیزی که باعث جدایی اش از سپاهان شد نتایج ضعیف بود. وقتی تیم فرکی از شش مسابقه چهار امتیاز می گیرد مشکلش من هستم. من که اصلا در تیم نبودم و نمی دانم این حرف ها برای چیست. نتایجی که این دوستان گرفتند باعث شد سپاهان از کورس قهرمانی عقب بیفتد. چنین اظهارنظری را کاملا بی ربط می دانم. شاید هم الان از نتایج کنونی سپاهان خوشحال باشم. ولی او بداند که مشکل تیمش علی احمدی نبوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر محرم نویدکیا درباره ناکامی های اخیر سپاهان چیست، اظهار کرد:محرم به عنوان کسی که 17 سال در سپاهان حضور داشته دلش برای این تیم می سوزد و او هم نگران است.امیدوارم این بحران گذرا باشد و خیلی زود به روزهای اوج مان برگردیم.

احمدی در پایان درباره دیدار با تراکتورسازی افزود: بازی سختی داریم. هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز دارند و تساوی به درد هیچ کدام نمی خورد. امیدوارم بازی خوبی باشد و هر تیمی که شایسته است پیروز شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها