X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1394, 17:50
کد خبر: 15188
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 49

باید سرمان را بالا بگیریم

استیماچ:فشار زیادی روی دو تیم بود

استیماچ:فشار زیادی روی دو تیم بود استیماچ:فشار زیادی روی دو تیم بود
سرمربی سپاهان گفت: باید روی قوای ذهنی خود کار کنیم تا در برابر النصر نتیجه خوبی بگیریم.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از پایان دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم چند بازی اخیر خود را خیلی خوب بازی کرده بودند اما نتیجه نگرفته بودند و همین مساله فشار زیادی روی دو تیم وارد آورد.

وی ادامه داد: بازی زیبایی نبود اما تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشت برنده شد. بعد از اخراج فوزیل کار سخت شد. زمانی که 11 نفره بودیم روی کرنرها و ضربات ایستگاهی برنامه برای حمله داشتیم. روی دو دقیقه آخر اشتباهات زیادی داشتیم و همین مساله باعث شد که ببازیم. به تراکتورسازی به خاطر برد تبریک می گویم. امیدوار بودیم این جا امتیاز بگیریم و شرایط مساعدی برای بازی های قهرمانی آسیا داشته باشیم. اما لازم است سخت کار کنیم و روی قوای ذهنی خود کار کنیم تا در برابر النصر نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سپاهان در رابطه با دیدار دو تیم که نبرد قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بود، اذعان داشت: ما می توانستیم فوتبال خیلی بهتری را انجام دهیم اما شرایطی که وجود دارد، باعث می شود که بازیکنان نتوانند بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشند.

استیماچ در رابطه با مشکلات و حواشی باشگاه سپاهان تصریح کرد: در زندگی هم مثل فوتبال گاهی اوقات این اتفاقات می افتد. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که سرمان را بالا بگیریم؛ عملکرد خود را ادامه دهیم؛ مثبت نگاه کنیم و یک ورزشکار چنین عمل می کند.

وی ادامه داد: ما اجازه دادیم تراکتور مالکیت توپ را داشته باشد. امروز میرزایی را که جوان است در ترکیب قرار دادیم و تلاش کردیم از سرعت او در پشت دفاع تراکتور استفاده کنیم. او جایگیری خوبی داشت اما استفاده نکردیم. خطرناک ترین ترفند حریف پرتاب اوت ها بود.

سرمربی سپاهان در این باره که احمدی در نیمه دوم اتلاف وقت داشت، گفت: هفته گذشته مشکلات زیادی داشتیم. خیلی از بازیکنان ما مصدوم و برخی سرماخورده بودند. وقتی چنین اتفاقی می افتد باید معقول باشیم. نمی توانیم 90 دقیقه سرعتی برویم و برگردیم. باید بازی را نگه داریم و باهوش باشیم. تلاش کردیم که شانس های خود را پیدا کنیم. البته شانس خوبی داشتیم اما شیمبا نتوانست از موقعیت تک به تک خود استفاده کند.

استیماچ در این باره که آیا دیدگاه او به سپاهان مثل دیدگاه مورینیو به چلسی امسال است و آیا بازیکن سالاری در سپاهان وجود دارد یا خیر، گفت: این چیزی نیست که مرا آزار دهد. من به کشور شما آمده ام و بهترین کار ممکن این است که فرهنگ ورزشی شمارا بپذیرم و به نشانه احترام باید عملکرد مناسبی نشان دهم. در ابتدای فصل به سپاهان نیامده ام و قویا باور دارم که اگر همین طور سخت ادامه دهیم موفق خواهیم شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها