X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اسفند 1394, 16:36
کد خبر: 15244
خبرنگار: khani
نظرات: 43

ابراهیم زاده:اگر مربی ایرانی جای استیماچ بود همین قدر فرصت می دادند

ابراهیم زاده:اگر مربی ایرانی جای استیماچ بود همین قدر فرصت می دادند ابراهیم زاده:اگر مربی ایرانی جای استیماچ بود همین قدر فرصت می دادند
سرمربی اسبق ذوب آهن گفت:تیم فرکی سوم جدول بود و دیدیم با او چه برخوردی شد.
منصور ابراهیم زاده در گفت و گو با کاپ،درباره وضعیت تیم های اصفهانی اظهارداشت:بازی های سپاهان و ذوب آهن را همیشه دنبال می کنم و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.شکل فوتبالی که ذوب اهن بازی می کند تغییری نکرده است و نمی توان گفت انها افت کرده اند بلکه به نظر می آید حریفان با نوع فوتبالی که انها بازی می کنند آشنا شده اند و یاد گرفته اند چگونه کار انها را خنثی کنند.ذوب آهن اگر در بازی های آینده تغییراتی به وجود نیاورد و به سبک قبلی بازی کند احتمال اینکه نتایج اخیرش تداوم داشته باشد زیاد است.
کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا با شروع بازی های آسیایی تیم های ذوب آهن و سپاهان بیش از این افت نمی کنند؟ گفت:فکر می کنم تیم های سپاهان،ذوب آهن و حتی تراکتورسازی در بازی های آسیایی موفق تر باشند زیرا در آسیا شیوه بازی هایشان لو نرفته است.البته درباره تیم ذوب اهن احتمال اینکه پس از بازی های آسیایی کم بیاورند وجود دارد زیرا بازیکنان جوان زیادی دارد و آنها با فضای فشرده بازی ها خیلی آشنایی ندارند البته همان طور که گفتم در اسیا عملکرد خوبی از آنها خواهیم دید. امیدوارم نمایندگان ایران بتوانند نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورند.
ابراهیم زاده درباره نتایج تیم سپاهان خاطرنشان کرد:آنها از ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتند و لطمه خوردند.فکر می کنم از سال 82،83 سابقه نداشته است که سپاهان 3 باخت متوالی بیاورد. بدشانسی،مشکلات تیمی و درونی به آنها آسیب زده است.ضمن اینکه اگر دقت کنید فاصله سنی بازیکنان زیاد است یعنی بازیکنان سپاهان یا خیلی سن بالا و با تجربه هستند یا بسیار جوان.
وی درباره اینکه بازیکن سالاری در سپاهان به این اسیب زده است اذعان داشت:در همه تیم ها تعدادی بازیکن وجود دارد که مورد اعتماد کادر فنی،بازیکنان و مدیریت هستند. این بازیکنان با اعتباری که نزد همه دارند می توانند در خیلی از سختی ها به کار تیم و باشگاه بیایند و طبیعی است که برخی مواقع توقع بالایی هم داشته باشند و به تیم صدمه بزنند.بنابر این بازیکن سالاری یا همان اعتماد به بازیکنان با تجربه هم می تواند مفید باشد هم مضر.
کارشناس فوتبال ایران درباره ایگور استیماچ و حمایت از او با تئجه به نتایجی که به دست آورده است گفت:این سوال را باید مدیریت باشگاه پرسید اما سوال من این است؛ اگر این مربی ایرانی بود همین اندازه به او فرصت می دادند؟تیم فرکی سوم جدول بود و دیدیم با او چه برخوردی شد.
وی در پاسخ به این پرسش آیا شعار معروف سپاهانی ها«ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم» دیگر رنگ باخته است تاکید کرد:یادتان نرود این شعاریت که همیشه ثبات دارد!
ابراهیم زاده درباره صحبت های کفعمی و اینکه از ابراهیم زاده به عنوان یک گزینه دم دستی نام برده است بیان داشت:اگر الان از کفعمی بپرسیم که چنین حرفی را زده یا خیر کتمان می کند. شخصیت من هم به گونه ای نیست که بخواهم به این اقا جواب بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها