X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 11:25
کد خبر: 15282
خبرنگار: khani
نظرات: 9

استعداد، تعصب و غیرت ایرانی؛ رمز پیروزی مقابل النصر

چرخابی : شیربچه‌های سپاهان کاری کنند کارستان

چرخابی : شیربچه‌های سپاهان کاری کنند کارستان چرخابی : شیربچه‌های سپاهان کاری کنند کارستان
کارشناس فوتبال درباره عملکرد سرمربی سپاهان گفت: سپاهان می‌خواهد به جنگ تیمی به نام النصر برود که من امیدوارم غیرت ایرانی شیر بچه‌های سپاهان در روز سه‌شنبه کارگشا باشد.
حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اصفهان در خصوص شرایط فعلی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اظهار کرد: دو تیم اصفهانی در حال حاضر در تضاد با همدیگر هستند به این معنا که این روزها مشکلاتی که سپاهان دارد پیش از این در تیم ذوب‌آهن مشاهده می‌کردیم.

این کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: شرایط سپاهان در فرصت باقیمانده به مسابقات آسیایی اصلاً خوب نیست و این شرایط را باید مسئولان و مدیران باشگاه سپاهان جوابگو باشند.

وی با بیان اشاره به شرایط و جوسازی‌هایی که باشگا‌های عربی برای مسابقات آسیایی بوجود آورده‌اند، بیان داشت: تیمی که می‌خواهد در سه تورنمنت لیگ برتر، جام حذفی و از همه مهم‌تر مسابقات آسیایی رقابت کند، باید در هر پست دو بازیکن داشته باشد.

چرخابی تصریح کرد: در تمام دنیا معمولاً یک دروازه‌بان عالی و دو دروازه‌بان جوان می‌گیرند که سپاهان دو دروازه‌بان خوب در ابتدای فصل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به ضعف سیستم مدیریتی سپاهان عنوان داشت: سپاهان در سیستم مدیریتی ضعیف عمل کرد و مربی‌اش را تعویض کرد، همچنین در ثبات مربیگری به همین شکل بوده است.

سرمربی سابق سپاهان از تعویض مربیان یاد کرد و ابراز داشت: وقتی می‌خواستند فرکی را بردارند من گفتم چون وی سال قبل نیز مقام قهرمانی آورده است اجازه بدید تا اتمام این فصل کار کند ولی متأسفانه گوش نکردند و رفتند استیماچ را آوردند.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: با این شرایط سپاهان می‌خواهد به جنگ تیمی به نام النصر برود که من امیدوارم غیرت ایرانی شیربچه‌های سپاهان در روز سه‌شنبه کارگشا باشد.

چرخابی خاطرنشان کرد: امید ما این است که خود بازیکنان دو برابر آنچه در توان دارند در زمین پیاده کنند تا بتوانیم تیم النصر که بسیار هزینه کرده و چهار بازیکن بسیار خوب و یک مربی بسیار مطرح دارد را ببریم.

وی خاطر نشان کرد: ایوان ایویچ جزو مربیان برتر دنیاست که اول سپتامبر هر سال به دعوت اتحادیه فوتبال اروپا به کلاس‌های مربیگری دعوت می‌شود، یک چنین تیمی به مصاف سپاهان می‌آید.

چرخابی با اشاره به انتظارات از سپاهان گفت: من از بچه‌های تیم سپاهان می‌خواهم با توجه به حساسیتی که ما با تیم‌های عربی داریم تمام تلاش‌شان را در زمین به کار گیرند تا در اولین بازی‌ آسیایی برنده شویم،خود باشگاه نیز قبول دارد که یک سری حواشی و اختلافات وجود دارد که باعث کسب نتایج ضعیف شده است.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: ایرانی سه مؤلفه دارد که می‌تواند به ما کمک کند؛ یکی غیرت، دیگری تعصب و سومی استعداد ناب فوتبال ما که گاهی اوقات شکوفا می‌شود و امیدوارم امسال چنین شرایطی پیش آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اشتباهی که ذوب‌آهن سال‌های قبل انجام داده بود، تعویض زیاد مربی است که بعد از آمدن آذری ثبات را به تیم برگرداند و گل‌محمدی را آورد که وی اوای حضورش نتایج خوبی نگرفت اما مدیران استقامت کردند و یحیی گل‌محمدی را در رأس کادر فنی نگه داشتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها