X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 12:00
کد خبر: 15285
خبرنگار: niloofar
نظرات: 19

نمیدانم بااستعفایم موافقت شده یانه

کفعمی:برای سربلندی سپاهان کنارکشیدم

کفعمی:برای سربلندی سپاهان کنارکشیدم کفعمی:برای سربلندی سپاهان کنارکشیدم
نایب رئیس مستعفی هیات مدیره سپاهان گفت: استعفایم را تقدیم مدیرعامل کارخانه سپاهان کردم و هنوز نمی دانم با تصمیمم موافقت شده است یا خیر.
به گزارش طوفان زرد محمدحسین کفعمی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره خبر استعفایش از هیات مدیره سپاهان اظهار داشت: من استعفای خودم را تقدیم مدیرعامل کارخانه سپاهان کردم و باید ببینیم این استعفا از طرف ایشان مورد قبول واقع می شود یا خیر.

وی در واکنش به این مساله که در رادیو اعلام شد با استعفای او موافقت شده است گفت: در این باره هیچ اطلاعی ندارم و بهتر است از همان کسانی که این خبر را منتشر کرده اند بپرسید.

نایب رئیس هیات مدیره سپاهان در ادامه درباره علت استعفایش افزود: برای سربلندی سپاهان و حفظ آرامش تیم ترجیح دادم در این برهه از زمان نقشی در سپاهان نداشته باشم تا تیم بتواند به موفقیت های پیشین خودش در ایران و آسیا ادامه دهد. هرکسی برای خودش تصمیم می گیرد و تصمیم من مبنی بر استعفا هم کاملا شخصی بود.

کفعمی در پایان گفت: با تمام قوا در مدت زمان اینکه در هیات مدیره سپاهان بودم حمایت های لازم را به عمل آوردم و حالا هم از شما و همه مردم ایران می خواهم برای پیروزی سپاهان در بازی فردایش مقابل النصر دعا کنید. باقی حرفهایم بماند برای بعد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها