X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 14:47
کد خبر: 15290
خبرنگار: niloofar
نظرات: 7

انتظار بازی سختی مقابل سپاهان را داریم

سرمربی النصر:در گروه بسیار سختی قرار داریم

سرمربی النصر:در گروه بسیار سختی قرار داریم سرمربی النصر:در گروه بسیار سختی قرار داریم
سرمربی تیم النصر امارات گفت:در گروه بسیار سختی قرار داریم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایوان جینانوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم بسیار خوبی است. خوشحالم که در این جا حضور داریم. در گروه بسیار سختی هستیم.

وی ادامه داد: ما در گروهی قرار داریم که تیم های خوبی در آن قرار دارند. برای رسیدن به مرحله بعد باید تلاش بسیار زیادی انجام دهیم. سپاهان تیم خوبی است و صد در صد مقابل این تیم بازی سختی را پیش روی خود خواهیم داشت.

سرمربی النصر در ادامه خاطرنشان کرد: الاهلی و العین دو تیم قدرتمند فوتبال امارات هستند و هدف ما رسیدن به این دو تیم در لیگ امارات است. فکر می کنم با راهی که در پیش گرفته ایم این امر میسر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی فردا از مربع هجومی و خارجی اش در زمین استفاده خواهد کرد یا خیر بیان داشت: چهار بازیکن خارجی که شما گفتید برای بازی فردا آمادگی کامل را دارد که به میدان بروند. اکوکو، نیلمار، خیمنس و پیترویپا بازیکنان ارزشمند تیم ما به حساب می آیند.
ایوان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مشکلات بین ایران و کشورهای عربی درباره مسائل امنیتی فرصت پاسخ پیدا نکرد و نماینده ای اف سی اجازه نداد به این سوال جواب داده شود و اشاره داشت فقط درباره مسائل فنی باید سوال شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها