X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 15:05
کد خبر: 15293
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 22

ارزش بچه های ما بیشتر از این حرف هاست.

استیماچ:بازی بزرگی در انتظار ماست

استیماچ:بازی بزرگی در انتظار ماست استیماچ:بازی بزرگی در انتظار ماست
سرمربی سپاهان گفت:بازی بزرگی در انتظار ماست.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل النصر اظهار داشت: بازی بزرگی در انتظار ما خواهد بود. این دیدار ارزشی بیشتر از یک مسابقه معمولی دارد.

وی ادامه داد: با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده ایم اما فردا می خواهیم باب جدیدی برای موفقیت سپاهان باز کنیم. تیم النصر بازیکنان و کادر فنی باکیفیتی دارد. آنها هماهنگی خوبی با هم دارند و همین کار ما را سخت می کند. اما ما هم برای این دیدار آماده هستیم.

سرمربی سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: درباره مشکلات تیم حرف نمی زنم. تمام تمرکز ما روی بازی فرداست. اطمینان می دهم که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به تک تک بازیکنان تیمم افتخار می کنم چرا که با تمام قوا تمرین کردند. عوامل دیگری در نتیجه گیری ما تاثیرگذار بوده وگرنه ارزش بچه های ما بیشتر از این حرف هاست.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که از کدام دروازه بان خود در بازی فردا استفاده می کنید و همچنین حضور هادی عقیلی اذعان داشت: بازیکنان من می دانند برنامه ام برای بازی فردا چیست و می دانند چه کسانی در زمین به میدان می روند. درباره هادی عقیلی هم صحبت نمی کنم.

وی درباره چهار بازیکن خارجی النصر خاطرنشان کرد: چهار بازیکن آن ها آمادگی بسیار بالایی دارند و دستمزد خیلی خوبی می گیرند. اما امیدوار هستیم بتوانیم مقابل آنها به خوبی حضور پیدا کنیم و مدافعان ما باهوش باشند.
استیماچ درباره اینکه آیا بازی فردا برای او حکم یک اولتیماتوم را خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: احتمال این قضیه وجود دارد اما الان دلیلی ندارد که بخواهم به آن فکر کنم. باید مشکلات خود را داخل باشگاه حل کنیم. همچنین باید منتظر باشیم تا شانس هایی که در بازی های قبل نصیب رقیبان ما شد فردا درب خانه ما را بزند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها