X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 16:58
کد خبر: 15301
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

به مسائل جانبی فکر نمی‌کنیم

منوچهری: روزهای خوب سپاهان از راه می‌رسد

منوچهری: روزهای خوب سپاهان از راه می‌رسد منوچهری: روزهای خوب سپاهان از راه می‌رسد
به گزارش طوفان زرد،امین منوچهری در مورد شرایط سپاهان بعد از شکست مقابل تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در هر صورت ما سپاهان و نماینده ایران هستیم و بزرگتر فکر می‌کنیم. همه می‌‌دانند سپاهان تیم هشتم آسیاست. درست است ما در لیگ دچار مشکلاتی شدیم و نتیجه نگرفتیم اما عقده‌های لیگ را در بازی‌های آسیایی خالی می‌کنیم. در ضمن ما در لیگ هم خوب بازی می‌کنیم فقط نتیجه نگرفتیم مطمئن باشید در ادامه سپاهان متفاوت‌تری را می‌بینید.

او در مورد بازی با النصر ادامه داد: در هر صورت النصر تیم خوبی است ما آنها را کامل آنالیز کرده‌ایم. آنها رقیب آسیایی ما هستند و خیلی برایمان مهم است که ببریم و 3 امتیاز این دیدار را بگیریم و نماینده خوب ایران باشیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد مساله‌ای مثل برکناری احتمالی استیماچ تمرکز بازیکنان سپاهان را به هم می‌ریزد یا خیر پاسخ داد: به شخصه به عنوان بازیکن تیم تمام فکر و ذکرم این است که سپاهان بتواند نتیجه بگیرد و خودم بتوانم مثمرثمر باشم. در زمین تمام تلاشمان را برای موفقیت سپاهان انجام می‌دهیم همه تمرکزشان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند و به مسائل جانبی فکر نمی‌کنیم فقط برای ما مهم این است که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازیکنان سپاهان آنقدر از لحاظ فکری بزرگ هستند که اینجور مسائل نخواهد تمرکزشان را به هم بریزد.

وی در مورد اینکه چرا گل‌های کمی به ثمر رسانده اینگونه توضیح می‌دهد: ما در هر بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم ولی به شخصه موقعیت گل آنچنانی نداشتم که بخواهم از دست بدهم زیرا دقایق حضورم نیز کم بوده. در هر صورت اگر موقعیتی گیرم بیاید آن را تبدیل به گل می‌کنم. گاهی اوقات فکر نمی‌کنند توپی تبدیل به گل بشود ولی همان‌ها تبدیل به گل می‌شود و امیدوارم که من هم از لحاظ گلزنی در ادامه آمار خوبی داشته باشم و این را بدانید که روزهای خوب سپاهان از راه می‌رسد.

منوچهری در پایان افزود: واقعا از هوادارانی که دیروز به تمرین آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای آنها باشیم. ناراحتی هوادارانمان را بابت عدم نتیجه‌گیری درک می‌کنیم و تلاشمان این است که دل آنها را در ادامه شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها