X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اسفند 1394, 19:00
کد خبر: 15304
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 24

جهت نظارت بر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

مهدی تاج به اصفهان می آید

مهدی تاج به اصفهان می آید مهدی تاج به اصفهان می آید
به گزارش طوفان زرد و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: جهت نظارت بر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اسدی دبیرکل فدراسیون راهی تبریز شده و من نیز به اصفهان خواهم رفت. ضمن اینکه محمدرضا کسرائی مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ نیز 3 روز پیش راهی اصفهان شده است.

3 کارشناس دادگستری، قیمت واقعی تبلیغات محیطی را مشخص می‌کنند

تاج افزود: در خصوص مزایده تبلیغات محیطی برای سال آینده مصوب کردیم تا سه کارشناس رسمی دادگستری حضور داشته باشند تا قیمت واقعی تبلیغات را مشخص کنند. البته پارسال پول تبلیغات کامل داده نشد. هرچند که 40 میلیارد تومان دریافت کردیم که همین پول برابر پول سه سال قبل تبلیغات لیگ برتر بود. امسال هم 20 میلیارد تومان دریافت کردیم.
وی ادامه داد: تمام این هزینه‌ها و صورت‌های مالی را به باشگاه‌ها داده‌ایم و پول داوران و ناظران را از این طریق تامین می‌کنیم و یک حدی از این پول را هم به باشگاه‌ها می‌دهیم. ضمن اینکه مزایده توپ و تبلیغات دور زمین با حضور کارشناسان رسمی دادگستری انجام می‌شود که جا دارد به خاطر این موضوع از بازرسی کل کشور تشکر کنم که این پیشنهاد را مطرح کردند.
تاج گفت: کارشناس رسمی دادگستری به این جلسات خواهد آمد تا قیمت واقعی اعلام شود تا کسی قیمتی اعلام نکند که توانایی پرداختش را نداشته باشند.
نایب رئیس فدراسیون افزود: در خصوص افتتاحیه، اختتامیه و جشن برترین‌های لیگ برتر تصمیماتی اتخاذ شد و همچنین در هیئت رئیسه مصوب کردیم تا در خصوص ادامه کار ایران نوین تصمیمات لازم اتخاذ شود و تمام تلاش ما این است که همان پولی که در قرارداد وجود دارد را دریافت کنیم هرچند که در قرارداد نوشته شده اگر اختلافاتی باشد باید شورای حکمیت تشکیل شده و به آن رسیدگی کنند.

صدور مجوز ملی برای تیم‌های لیگ دسته اول، دوم و سوم

وی ادامه داد: ما برای تیم‌های لیگ برتری مجوز حرفه‌ای می‌دهیم و برای تیم‌های لیگ دسته اول، دوم و سوم مجوز ملی ارائه می‌شود تا آنها حداقل امکانات لازم را داشته باشند. محمدرضا ساکت، غلامرضا بهروان و سهیل مهدی نظارت این امور را بر عهده دارند و نظارت لازم بر لیگ یک، دو و سه را انجام می‌دهند.

رایگان کردن مسابقات لیگ را نمی‌توان ادامه داد

رئیس سازمان لیگ در مورد رایگان شدن بلیت ورزشگاه‌ها گفت: این روش را نمی‌توان تا پایان فصل ادامه داد. ما می‌خواستیم این مسئله را محک بزنیم تا دلیل عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها مشخص شود. برخی به ما انتقاد کردند ولی برای اینکه دلیل این مسئله برای ما روشن شود نیاز داشتیم این اقدام را انجام دهیم. وقتی طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان شد در همه بازی‌ها بیش از 70 هزار هوادار به ورزشگاه آمد. این نشان می‌دهد قیمت بلیت و بلیت الکترونیکی روی این مسئله اثر دارد.
رئیس سازمان لیگ تأکید کرد: این وضعیت برای ما آثار وضعی داشت. اگر ورزشگاه خالی باشد تبلیغات و دیگر موارد تأثیر ندارد اما اگر با این وضعیت پر شود بلیت‌فروشی نداریم. در این شرایط باید با 16 مدیر لیگ جلسه بگذاریم تا راهکاری در این راستا به دست بیاوریم.
وی یادآور شد: ما می‌خواهیم به فوتبال کمک کنیم. در این دو بازی جمعیت بالاتر از حد استاندارد در طبقه دوم حاضر شدند. در شرایطی که گنجایش ورزشگاه آزادی تنها 14 هزار هوادار در طبقه دوم ورزشگاه بیشتر از طبقه اول است که جمعیت بالاتری به آنجا رفته بود. ممکن است این مسئله برای مقاومت طبقه بالا دردسرساز شود و مشکلات جبران‌نشدنی را به وجود بیاورد.
رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه آیا استقلال و پرسپولیس می‌توانند در ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) میزبان مسابقات خود باشند عنوان کرد: از قالیباف بابت در اختیار قرار دادن این ورزشگاه‌ها به دو باشگاه بزرگ کشور تشکر می‌کنیم. امیدواریم با رایزنی‌هایی که می‌شود بودجه برطرف کردن موانع کسری‌های این دو ورزشگاه هم تأمین شود. اگر این موانع برطرف شود استقلال و پرسپولیس در صورت امکان می‌توانند در آنجا میزبان حریفان خود باشد.

در دو بازی فردا نباید اتفاق حاشیه‌ای به وجود بیاید

تاج در مورد جلسه امروز هیات‌رئیسه عنوان کرد: امروز جلسه هیات‌رئیسه سازمان لیگ برگزار شد. قرار است علیرضا اسدی برای دیدار تراکتورسازی و بنده برای بازی سپاهان به اصفهان برویم تا شرایط را از نزدیک نظاره کنیم. نباید اتفاق حاشیه‌ای در این دو بازی به وجود بیاید. امیدوارم تیم‌های ما با وجود امکانات کمتر نسبت به حریفان خود در این جنگ نابرابر به موفقیت برسند البته ما دست و پا بسته نیستیم و نمایندگان ما با غیرت ایرانی می‌توانند موفق شوند.

تقویم لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند

وی در مورد سفرش به مالزی نیز عنوان کرد: برای بررسی اساسنامه فیفا و برخی مسائل دیگر به آنجا سفر کردیم. همچنین قرار شد تقویم لیگ قهرمانان آسیا تغییر کند و مسابقات چند هفته زودتر برگزار شود که این به نفع ماست و دعوای باشگاه‌ها و تیم ملی را به حداقل می‌رساند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها