X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1394, 10:15
کد خبر: 15311
خبرنگار: niloofar
نظرات: 3

مجله ای که ید طولایی در اختلاف با بازیکنان ایرانی دارد

حاج صفی و مبارزه مقدس با کیکر!

حاج صفی و مبارزه مقدس با کیکر! حاج صفی و مبارزه مقدس با کیکر!
حاجی صفی مثل هاشمیان و مانند کریمی باید با کیکر هم مبارزه کند. مجله ای که ید طولایی در اختلاف با بازیکنان ایرانی دارد. این نکته را می توان در نمره های این مجله به حاجی صفی مشاهده کرد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، از مجله معتبر کیکر چند خاطره تلخ به یاد داریم. نگاه منفی این مجله به وحید هاشمیان از جمله این خاطره‌ها است. زمانی که وحید در آلمان بازی می‌کرد و هر چقدر می‌درخشید باز هم از کیکر نمره ضعیف می‌گرفت. فراموش نمی‌کنیم که هاشمیان در یک بازی گل زد و روی یک گل دیگر تاثیر مستقیم داشت اما از کیکر نمره 5/4 گرفت. یعنی پایین‌تر از متوسط و نزدیک به ضعیف!

آن زمان رسانه‌های داخلی بی‌توجه به درخشش وحید هاشمیان، از بازی خوب او تنها به دلیل نمره ضعیف کیکر می‌گذشتند و اینگونه تیتر می‌زدند: «حضور 90 دقیقه‌ای و بی‌تأثیر وحید هاشمیان برای بوخوم!» کار به جایی رسیده بود که دیگر همه می‌دانستند این سایت آلمانی با هاشمیان مشکل دارد اما همچنان برخی از خبرگزاری‌ها بازی او را با نمره‌ کیکر می‌سنجیدند.

مثلا یک بار دیگر هاشمیان مقابل ولفسبورگ ستاره تیمش بود و گل زد اما از کیکر نمره 5/3 گرفت. همین نگاه در نمره‌دهی از مشکل کیکر با هاشمیان خبر می‌داد. وحید آن زمان در مصاحبه‌های خود می‌گفت: «به هرحال این نمره دادن‌ها سلیقه‌ای است و نباید ملاک قضاوت باشد. آنها با من مشکل دارند و دلیلش را هم نمی‌دانم. مربی از من راضی بود. این مهم است.»

کیکر برای علی کریمی هم سنگ تمام، البته از نوع منفی اش گذاشت. به خصوص وقتی بایرن مونیخ با کریمی قرارداد بست. آن زمان سردبیر کیکر به طعنه نوشت:« کریمی برف مونیخ را هم نمی بیند!» این اتفاق اما رخ نداد. کریمی دو فصل در بایرن ماند و روی هم 42 بار برای این تیم بازی کرد. آن هم در حالی که هفته های بسیاری را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

بعد از ماجرای کریمی و نمره‌های ضعیف کیکر به وحید هاشمیان، حالا این داستان برای یک ایرانی دیگر تکرار می‌شود. احسان حاجی‌صفی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به بوندس لیگای دو رفت تا پیراهن اف اس وی فرانکفورت را بپوشد، تاکنون نمره‌ای بهتر از 3 دریافت نکرده است!

حاجی صفی هر چقدر بدرخشد باز هم نمره ای بالاتر از متوسط دریافت نمی کند. نمونه اش همین بازی قبل اف اس فاو فرانکفورت که این تیم توانست سن پائولی را در خانه حریف شکست بدهد. حاجی صفی با این معضل بزرگ باید مبارزه کند. البته آنطور که از شواهد پیداست او روی کیکر تمرکز نکرده و فکرش را معطوف به فوتبال کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها