X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1394, 20:59
کد خبر: 15343
خبرنگار: khani
نظرات: 24

بازیکنان ما ترجیح می دهند که حرف خود را در میدان مسابقه بزنند

استیماچ: روزهای سختی را گذراندیم

استیماچ: روزهای سختی را گذراندیم استیماچ: روزهای سختی را گذراندیم
سرمربی سپاهان گفت: من تبریکات این نتیجه را به بازیکنان و هواداران می گویم که ما را از ابتدا تا انتها تشویق کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از مسابقه مقابل النصر اظهار داشت: همه شما می دانید چه روزهای سختی در ایام اخیر داشتیم. اما اگر صادق باشیم و اعتقاد داشته باشیم پاسخ می گیریم. من تبریکات این نتیجه را به بازیکنان و هواداران می گویم که ما را از ابتدا تا انتها تشویق کردند.
وی درباره حواشی ایجاد شده توسط تیم های غیر ایرانی افزود: بازیکنان ما ترجیح می دهند که حرف خود را در میدان مسابقه بزنند.
سرمربی سپاهان در رابطه با انتقادهای به عمل آمده از تیم گفت: من مشکلی با منتقدان ندارم و نسبت به آن ها دید مثبت دارم. سعی می کنم از منتقدان هم چیزهای زیادی یاد بگیریم.
استیماچ در ارتباط با بازی درخشان شیمبا گفت: پس از آن که بازیکن در بازی فرصتی را از دست بدهد این استرس در بازی های بعدی زیاد می شود و شیمبا هم در چند بازی موقعیت هایی را از دست داده بود اما شیمبا ارزشمندترین بازیکن ماست که همیشه 4 بازیکن روی وی متمرکز می شوند و من هیچ گاه به خاطر عملکرد در آن مسابقات، وی را کنار نمی گذاشتم.
سرمربی سپاهان درباره صحبت های خود قبل از مسابقه که از قدرت بالای بازیکنان حریف گفته بود، خاطرنشان کرد: در فوتبال اسم ها بازی نمی کنند بلکه این تیم ها هستند که بازی می کنند. من گفته بودم که بازیکنان حریف در سطح جهانی هستند اما دیدیم که در این مسابقه هم اسم ها بازی نکردند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها