X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1394, 21:01
کد خبر: 15353
خبرنگار: khani
نظرات: 7

امیدوارم از این به بعد جواب محبت های هواداران را بدهیم

گردان: با استیماچ قرار داشتیم در دیدار های آسیایی من بازی کنم

گردان: با استیماچ قرار داشتیم در دیدار های آسیایی من بازی کنم گردان: با استیماچ قرار داشتیم در دیدار های آسیایی من بازی کنم
دروازه بان تیم سپاهان گفت: می توانستیم گل های دیگری هم به النصر بزنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، شهاب گردان پس از پیروزی تیمش مقابل النصر امارات اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی بود مهم بود که بازی را ببریم خوب شروع کردیم و برابر یک تیم خوب توانستیم عملکرد خوبی ارایه بدهیم و نتیجه گرفتیم.
وی در پاسخ به سوال کاپ، درباره بازگشت خود به دروازه اظهارداشت: با استیماچ قرار گذاشته بودیم که در بازی های آسیایی من بازی کنم خداراشکر دروازه مان باز نشد. بازی های مهمی پیش رو داریم.
دروازه بان سپاهان گفت: به تیم النصر در این بازی فرصت ندادیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و در نهایت دو بر صفر بردیم. هر چند می توانستیم گل های دیگری هم به النصر بزنیم.
وی درباره حمایت تماشاگران از سپاهان اظهار داشت: ما همیشه تشویق می شویم. با اینکه نتیجه مان ناامیدکننده بود تماشاگران صبور بودند امیدوارم از این به بعد جواب محبت هایشان را بدهیم.
گردان افزود: ما بازی های دیگری هم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم دروازه بان مان را بسته نگه داریم امروز تمرکز کردیم روی مهاجمان حریف و نتیجه گرفتیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها