X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1394, 12:18
کد خبر: 15382
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 4

نباید از مشکلات مدیریتی به سادگی عبور کرد

کریمی:سپاهان برابر النصر می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند

کریمی:سپاهان برابر النصر می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند کریمی:سپاهان برابر النصر می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند
به گزارش طوفان زرد،محمود کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به نتیجه خوب سپاهان برابر النصر، اظهار کرد: سپاهان در لیگ برتر نیز مستحق این شکست‌ها نبود و بیشتر مشکلات حاشیه‌ای سبب شد در لیگ چنین نتایجی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه سپاهان هیچ گاه مشکلات مالی نداشت، ادامه داد: امسال برای اولین بار بود که این تیم با مشکل جدی بی پولی روبه‌رو شد که تاثیر زیادی هم بر روی سپاهان گذاشت. البته در کنار این مسئله نباید از مشکلات مدیریتی نیز به سادگی عبور کرد.

کریمی ادامه داد: سپاهان برابر النصر بازی خوبی انجام داد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. خوشبختانه بازیکنان مسائل حاشیه‌ای را فراموش کردند و توانستند بازی خوبی را ارائه دهند و مسلماً در ادامه نیز می‌توانند نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد استیماچ چیست، گفت: شناختی از این مربی ندارم به همین دلیل ترجیح می‌دهم نظری ندهم زیرا اگر بد بگویم به‌ناحق صحبت کرده‌ام و اگر هم تعریف کنم تعریفی هوشمندانه نخواهد بود.

کریمی در پاسخ به این سوال که بازیکن سالاری را تا چه حد در مشکلات دخیل می‌دانید، تصریح کرد: بازیکن سالاری در سپاهان وجود ندارد. سال‌ها پیش چه آن موقع که بازیکن بودم چه زمانی که بین بازیکنان و مربیان اختلافاتی پیش می‌آمد، سریع جلوی اختلافات گرفته می‌شد و اصلاً به بیرون درز پیدا نمی‌کرد، اما امسال نتوانستند به‌خوبی این مسائل را جمع کنند و مشکلات فرکی و نویدکیا خیلی طولانی شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگی با کادر فنی مشکل پیدا کردند، افزود: اصلاً کسی متوجه نمی‌شد چنین مشکلاتی در سپاهان هم وجود دارد، اما الان به خوبی مشکلات جمع نشد. البته مشکلاتی که اکنون وجود دارد نیز زیاد جالب نیست. نباید بازیکنانی همچون نویدکیا، عقیلی و خلعتبری که با سپاهان تاریخ ساز بودند اینگونه رفتار کنند و اصلاً منظورم این نیست که مدیریت باید به نفع این بازیکنان اقدام کند.

مربی سابق سپاهان در خصوص جنبشی که در فضای مجازی شکل گرفت و بازیکنان از هادی عقیلی حمایت کردند نیز گفت: مسائل مجازی تا زمانی که به تیم لطمه نزند مشکلی ندارد، اما من فکر نمی‌کنم که بازیکنان با این کارشان قصد داشتند جلوی مدیریت بایستند. شاید وظیفه خود دانستند از عقیلی حمایت کنند، همان‌گونه که از بقیه حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به صحبت استیماچ مبنی بر اینکه فکر می کرده به تیمی قهرمان می‌آید نه تیمی که این‌همه مشکل دارد، افزود: استیماچ حرف درستی زده است. تصور همه از سپاهان این است که باشگاهی حرفه‌ای و اصول‌گرا است که با کمترین مشکل مالی روبه‌رو است، حتی مشکل مالی سپاهان نیز من را هم سورپرایز کرد. به نظرم استیماچ حق داشت که این صحبت‌ها را عنوان کند.

کریمی در پاسخ به اینکه نظرتان در خصوص تغییرات در هیئت‌مدیره چیست، ادامه داد: من نمی‌توانم در خصوص این مسئله اظهار نظری داشته باشم، اما امیدوارم هرکسی که هست مدیریت سپاهان را قوت دهد.

وی با بیان اینکه 15 سال در سپاهان بودم، اضافه کرد: تنها چیزی که باعث شد تا سپاهان به این موفقیت‌ها دست پیدا کند تشکیلات مدیریتی خوب سپاهان بود. البته نمی‌خواهم بگویم باقریان ضعیف است زیرا نمی‌توان گفت یک نفر باعث ضعف در مدیریت یا فلان شخص باعث قوت می‌شود. چیزی که اهمیت دارد تشکیلات قوی از رأس مدیر کارخانه تا مدیرعامل باشگاه است.

کریمی بابیان اینکه تشکیلات مدیریتی اسلامیان، مرحوم رجایی و سمیعی نژاد(مدیران شرکت فولاد مبارکه) بسیار خوب بود، تصریح کرد: در حال حاضر در باشگاه هماهنگی خاصی دیده نمی‌شود و احساس می‌کنم تشکیلات مقتدر مدیریتی وجود ندارد، اما با این اوصاف امیدوارم سپاهان به قدرت سابق برگردد.

وی در پاسخ به این سوال که به فوتبال بر می‌گردید یا خیر، گفت: از فوتبال رفته‌ام و دیگر بر نمی‌گردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها