X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اسفند 1394, 15:25
کد خبر: 15403
نظرات: 5

شیمبا و بختیار به دنبال آدریانو برزیلی

شیمبا و بختیار به دنبال آدریانو برزیلی شیمبا و بختیار به دنبال آدریانو برزیلی
با بسته شدن پرونده هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا رقابت در جدول برترین گلزنان داغ تر از آن چه شد که پیش بینی می شد.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، رقم خوردن چند بازی پر گل در این هفته از رقابت ها باعث شد تا جدول برترین گلزنان این تورنمنت با سورپرایزهای فراوانی توام شود از جمله معرفی یک بازیکن چهرگله برزیلی که ستاره تیمش در بازی اول بود.

آدریانو برزیلی یک تنه 4 گل سئولی‌ها در مقابل بوریرام تایلند را به ثمر رساند تا بالاتر از بازیکنان دو گله ایرانی، در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. در دومین بازی پرگل هفته تراکتورسازی موفق شد با 4 گل الجزیره را شکست دهد تا بختیار رحمانی با زدن دو گل در لیوناردو پادووانی یا همان شیمبای سپاهانی ها جایگاه دوم برترین گلزنان را به خود اختصاص دهند. جدول گلزنان هفته اول به‌صورت زیر است:
4 گل

آدریانو (اف سی سئول)
2 گل

بختیار رحمانی (تراکتورسازی) - لوسیاو پریرا (سپاهان) – داستان بیک خامداموف (بنیادکار)
1 گل

مهدی رجب زاده (ذوب آهن) مهدی شریفی و شجاع خلیل‌زاده (تراکتورسازی) ایگور سرگئیف و داورن خسیموف (پاختاکور) یاسر القحطانی و یوسف السلام (الهلال) اینگهام و بسارت بریشا (ملبورن ویکتوری) لی‌وو (شانگهای) یوکی موتو و شینزو کروکی (اوراواردز) سردار میرزابف (لوکوموتیو) گلمین ریواس (التحاد) آدریان میرژسکی، یحیی الشهری و حسین عبدالغنی (النصر) چاکر ذوقی (بنیادکار) انگویلان آن آلک (بین دونگ) وانگ ژیانگ (جیانگسو) کوموینول و لی دونک گوک (چونبوک موتورز) تاکوما آبه (اف سی توکیو) کوهی شیمیتزو (سانفرسه هیروشیما) یانگ ژو و دیه گوتاردلی (شاندونگ لیوننگ) دژان دامیانوویچ و وونگ هی لی (اف سی سئول)
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها