X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اسفند 1394, 15:48
کد خبر: 15404
خبرنگار: khani
نظرات: 0

با پیروزی مقابل النصر، استرس شکست نخوردن را از بین می‌بریم

خوروش: هیچگاه نگفتم از لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌کشیم

خوروش: هیچگاه نگفتم از لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌کشیم خوروش: هیچگاه نگفتم از لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌کشیم

سرپرست سپاهان گفت: یکی از گزینه‌های ما کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا است و هیچ گاه نگفتم که تنها گزینه ما خروج از رقابت‌هاست.
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهاراتش مبنی براینکه اگر کشور ثالث برای دیدارهای نماینگان ایران و عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شود، باشگاه سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهد کشید، گفت: من هیچ گاه نگفتم که از این رقابت‌ها کنار می‌کشیم، بلکه گفتم یکی از گزینه‌های ما و در واقع آخرین گزینه ما این است که در صورت اینکه کشور ثالث انتخاب شود از این رقابت‌ها کناره‌گیری خواهیم کرد. هرچند که هنوز این اتفاق نیفتاده و ما نمی‌توانیم قبل از رای AFC این موضوع را پیش‌بینی کرده و حتی حکم هم در موردش صادر کنیم.

وی ادامه داد: البته این یک مسئله سیاسی است و فدراسیون فوتبال با هماهنگی وزارت امور خارجه در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد و این موضوع در سطوح بالاتر از دست ما خارج است. من باز هم تاکید می‌کنم که اعلام کردم که یکی از گزینه‌های ما کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا است و هیچ گاه نگفتم که تنها گزینه ما خروج از رقابت‌هاست.

خوروش در مورد آخرین وضعیت سپاهان گفت: تمرینات‌مان به صورت منظم و در شرایطی مناسب پیش می‌رود. البته معمولاً برای هر تیمی دو آفت وجود دارد که یکی از آنها غرور و دیگری استرس شکست نخوردن است که همین استرس گریبان‌ تیم ما را گرفته است. در هر صورت امیدواریم در بازی دوم با النصر امارات این استرس از بین برود و بتوانیم یک بار دیگر برای ایران افتخارآفرینی کنیم.

سرپرست سپاهان در پایان یادآور شد: با وجود شرایط نه چندان مناسب در لیگ برتر، با آغاز دوباره این رقابت‌ها به مصاف صبای قم خواهیم رفت و قصد داریم برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ با شکست صبا و کسب هر سه امتیاز این دیدار به اهدافی که داریم برسیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها