X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اسفند 1394, 16:44
کد خبر: 15409
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 18

برای کمک آمده ام

عضو جدید هیئت مدیره سپاهان:هفته ی بعد حکمم را میگیرم

عضو جدید هیئت مدیره سپاهان:هفته ی بعد حکمم را میگیرم عضو جدید هیئت مدیره سپاهان:هفته ی بعد حکمم را میگیرم
عضو جدید هیدت مدیره سپاهان گفت: صد در صد وقتی یک تیم ایرانی چه آبی، چه قرمز و چه طلایی مقابل نمایندگان خارجی نتیجه بگیرد باعث خوشحالی همه ملت خواهد شد.

به گزارش طوفان زرد،محمد سلطان حسینی در گفت و گو با کاپ، درباره انتصابش به عنوان عضو جدید هیئت مدیره سپاهان اظهار داشت: ابتدا پیروزی نمایندگان ایران در برابر تیم های آسیایی را در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان به هموطنانم تبریک می گویم. احتمالا تا هفته آینده احکام صادر خواهد شد و طی صحبتی که با من شده است؛ در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بود.

وی در ادامه افزود: صد در صد برای کمک به سپاهان و حتی فوتبال ایران آمده ام. بنده مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان اصفهان هستم؛ عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان هم هستم و البته دکترای مدیریت ورزشی هم دارم و در طول سالیان گذشته توانایی خودم را نشان داده ام و انشا... در سمت جدید هم موق عمل کنم.

عضو هیئت مدیره جدید باشگاه سپاهان درباره پیروزی سپاهان مقابل النصر امارات تصریح کرد: صد در صد وقتی یک تیم ایرانی چه آبی، چه قرمز و چه طلایی مقابل نمایندگان خارجی نتیجه بگیرد باعث خوشحالی همه ملت خواهد شد. خوشحالیم که سپاهان هم توانست در کنار دو نماینده دیگر کشورمان حریف اماراتی را شکست دهد.

سلطان حسینی در پایان گفت: از تمام هواداران فوتبال کشورمان با هر رنگ و علاقه ای می خواهم همیشه حامی تیم خود باشند و به هنگام مشکلات تیم مورد علاقه خود را حمایت کنند و برایش مشکل ایجاد نکنند. باید همه ما در همه ارکان رفتار حرفه ای از خود نشان دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها