X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1394, 12:04
کد خبر: 15474
خبرنگار: lark
نظرات: 5

ستاره النصر بازی رفت غایب بود

قنبری: النصر در دوبی هم به سپاهان می بازد

قنبری: النصر در دوبی هم به سپاهان می بازد قنبری: النصر در دوبی هم به سپاهان می بازد
مربی سابق سپاهان گفت: نماینده کشور امارات که هفته گذشته به سپاهان باخت در قواره های فوتبال ایران نیست.
کریم قنبری در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار برگشت تیم های سپاهان و النصر امارات اظهار داشت: در دیدار رفت یک فوتبال خوب و منطقی از سپاهان دیدیم. هرچند که به اعتقاد من تیم النصر در حد و اندازه فوتبال ایران نیست و اگر بازیکنان سپاهان هوشیار باشند می توانند در امارات هم این تیم را شکست دهند.
وی درباره برگزاری این دیدار در دوبی خاطرنشان کرد: بازی بیرون از خانه همواره شرایط خاص خودش را دارد. البته تیم سپاهان از این نظر دارای تجربه بسیار بالایی است و در طول سال های گذشته جزو نمایندگان ایران در لیگ آسیایی بوده است. بازیکنان جدیدی که ظرف این مدت به سپاهان اضافه شدند وضعیت این تیم را به کلی تغییر داده و شرایط خوبی برای نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آورده اند.
مربی اسبق سپاهان درباره حریف این تیم تصریح کرد: سال 2008 با این تیم همکاری می کردم اما تیمی که هفته قبل به دیدار سپاهان رفت را ضعیف تر از تیم چند سال قبل از النصر دیدم. این تیم برای تغییرات خط هافبک و حمله اش سه بازیکن جذب کرده که البته هر سه آنها بازیکنان متوسطی بودند. این را هم بگویم که یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم در بازی قبلی غایب بود.
قنبری درباره تغییراتی که در سپاهان به وجود آمده توضیح داد: سپاهان در طول هفته های آخر حضورش در لیگ شرایط نسبتا خوبی نداشت و بردی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد تا حدود زیادی این تیم را از زیر این فشار خارج می کند تا راحت تر از قبل به بازی هایش ادامه دهد. نقطه قوت سپاهان در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا این است که این بار مسابقات را بهتر از قبل شروع کرد.
وی در پایان در ارتباط با اینکه کدام تیم در گروه A حریف جدی تری برای سپاهان محسوب می شود خاطرنشان کرد: به اعتقاد من الاتحاد عربستان مهم ترین حریف این گروه برای سپاهان می تواند باشد و اگر رقابتی در این گروه به وجود بیاید حتما بین سپاهان و الاتحاد خواهد بود. البته نمی توان از تیم لوکوموتیو هم چشم پوشی کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها