X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1394, 14:44
کد خبر: 15481
خبرنگار: khani
نظرات: 1

حضور در آسیا و ملزومات اساسی برای موفقیت

بزرگان ،با برنامه خوشبخت می‌شوند

بزرگان ،با برنامه خوشبخت می‌شوند بزرگان ،با برنامه خوشبخت می‌شوند
هر چند موفقیت تاحدودی غیرمنتظره سپاهان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را می‌توان به حضور پرتعداد این تیم در این مسابقات مربوط دانست اما برای ادامه این راه، این فاکتور به تنهایی کافی نیست.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته با درخشش نمایندگان ایران آغاز شد.
تیم‌های ایرانی در این هفته ركوردی جالب از خود بر جای گذاشتند و موفق شدند هر سه دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. اما در این بین برد سپاهان بنا بر دلایلی متفاوت‌تر و جالب‌تر می‌نمود.
سپاهانی‌ها كه در سه دیدار آخر خود در لیگ برتر شكست خورده بودند موفق شدند تیم سوم لیگ امارات یعنی النصر را با 2 گل لوسیانو پریرا شكست دهند آن هم در شرایطی كه در سراسر بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.
بدون شک بازگشت از آن شرایط سخت و پس از شكست‌های پیاپی در لیگ و شروع موفق در آسیا تنها از تجربه بین‌المللی و آسیایی سپاهان و حضور پرتعداد این تیم در این رقابت‌ها نشأت می‌گیرد.
تجربه بین‌المللی اما می‌تواند تنها یكی از عوامل موفقیت در آسیا باشد. باشگاه‌هایی همچون سپاهان اگر برنامه محور و حساب شده عمل كنند و بتوانند ابزارهای موفقیت را با این تجربه حضورهای متمادی آمیخته كنند و سرمایه‌گذاری لازم را هم برای موفقیت در این عرصه انجام دهند می‌توانند فوتبال‌دوستان ایرانی را امیدوار كنند تا بعد از سال‌ها یک باشگاه ایرانی بتواند از اعتبار و آبروی فوتبال ایران دفاع کند و بر قله افتخار این رقابت‌ها قرار گیرد.
این وظیفه خطیر بر دوش مدیران این باشگاه‌ها است تا شرایط لازم برای موفقیت نمایندگان ایران را شایسته و بایسته فراهم كنند تا باعث پیشرفت هرچه بیشتر فوتبال ایران به خصوص در عرصه باشگاهی شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها