X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 اسفند 1394, 10:54
کد خبر: 15553
خبرنگار: niloofar
نظرات: 1

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

ملاقات مجدد با حریف همیشه بازنده

ملاقات مجدد با حریف همیشه بازنده ملاقات مجدد با حریف همیشه بازنده
شاگردان ایگور استیماچ برای آنکه با روحیه‌ای خوب به مسابقات لیگ بازگردند چاره‌ای ندارند تا ضمن محافظت از رکورد صددرصد پیروزی خود برابر النصر به روند درخشانی که از هفته پیش در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کردند با موفقیت ادامه دهند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی به فاصله چند روز پس از آنکه حال و روزشان در لیگ برتر به شکل کم‌سابقه‌ای بحرانی شد هفته گذشته در آسیا چهره متفاوتی از خود نشان داده و گام اول را در لیگ قهرمانان محکم و مطمئن برداشتند تا شاید این شروع خوب آسیایی نویدبخش روزهای بهتری برای آنها در رقابت‌های داخلی باشد. در این راه اما تنها نیمی از مأموریت شاگردان ایگور استیماچ انجام شده و برای آنکه تمام و کمال به سرانجام برسد مستلزم آن است که سپاهانی‌ها دبی را با دستان پُر ترک کنند.
طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان در حالی در ورزشگاه آل‌مکتوم به مصاف آبی‌پوشان دبی خواهند رفت که از این استادیوم 12 هزار نفره خاطرات خوشی دارند. آنها پیش از این 2 مرتبه دیگر نیز در این ورزشگاه رو در روی حریف اماراتی قرار گرفته‌اند که مرتبه اول سه بر صفر و دفعه دوم 2 بر یک بر میزبان خود چیره شدند.
در اصل بازی فردا ششمین مصاف آسیایی سپاهان و النصر محسوب می‌شود که امسال برای سومین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پُست هم خورده‌اند. جالب آنکه هر 5 دیدار قبلی با برتری تیم ایرانی به پایان رسیده تا در تقابل با آبی‌های دبی رکورد صددرصد پیروزی از آن طلایی‌پوشان اصفهانی باشد. با این آمار النصر را باید یک بازنده همیشگی برابر سپاهان نامید مگر آنکه در بازی فردا اتفاقات به نحو دیگری رقم بخورد.
از آنجا که لیگ‌های ایران و امارات هماهنگ با یکدیگر در تعطیلاتی 2 هفته‌ای به سر می‌برند در فاصله بین 2 دیدار رفت و برگشت 2 تیم سپاهان و النصر مسابقه‌ای در لیگ داخلی برگزار نکردند. با این حال، برخلاف شاگردان ایگور استیماچ که در این فاصله برنامه‌ای جز پیگیری تمرینات نداشتند حریف اماراتی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی این کشور به مصاف شارجه رفت و با نتیجه پُرگل چهار بر پنج مغلوب شد.
به موازات دیدار النصر و سپاهان در استادیوم آل‌مکتوم دبی، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان هم در جده به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به فاصله امتیازی سپاهان نسبت به تعقیب‌کنندگان طلایی‌پوشان اصفهانی در صورت کسب حداکثر امتیازات این مسابقه جایگاه خود به عنوان تیم صدرنشین گروه اول را کماکان حفظ خواهند کرد.
دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر با این ترکیب به مصاف یکدیگر رفتند:
سپاهان: شهاب گردان، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، سنیاد ایبریچیچ، فوزیل موسایف، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، لوسیانو پریرا، سعید قائدی‌فر و حسین فاضلی
النصر: احمد شنبه، خالد جلال، طارق احمد، محمود خمیس، ژیرس کمبو اکوکو، لوئیس خیمنس، جاناتان پیترویپا، امیر مبارک، احمد الیاسی، علی سالم العامری، خلیفه مبارک قانم
نیلمار برزیلی با رهایی از بند مصدومیت به احتمال زیاد به ترکیب النصر اضافه خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها