X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 اسفند 1394, 16:34
کد خبر: 15572
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

النصر رقیبی قابل احترام است

استیماچ:النصر می تواند برای ما دردسرساز شود

استیماچ:النصر می تواند برای ما دردسرساز شود استیماچ:النصر می تواند برای ما دردسرساز شود
سرمربی تیم سپاهان گفت: النصر بازیکنانی خوب به ویژه در خط حمله در اختیار دارد که چنانچه اجازه خودنمایی پیدا کنند می توانند برای مان دردسر ساز شوند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان- النصر با اعلام این مطلب اظهار داشت: النصر تیم خوبی در لیگ امارات و برای ما رقیبی قابل احترام است.این تیم بازیکنان خوبی در خطوط مختلف به ویژه خط حمله دارد که در صورتی که اجازه خودنمایی پیدا کنند می توانند برای مان درسرساز شوند و باید مراقب شان باشیم.
وی ادامه داد:امیدوارم همچون دیدار رفت یک بازی خوب دیگر را در دیدار سه شنبه شاهد باشیم و بتوانیم دست پر از امارات به ایران بازگردیم و با ادامه مبارزه در رقابتهای گروهی به موفقیت دست پیدا کنیم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد باشگاه النصر گفت: النصر تیمی قدرتمند در فوتبال امارات و باشگاهی قابل احترام است. این باشگاه ساختار منظمی دارد و با توجه به آکادمی بزرگی که در اختیار دارد قطعا سهم مهمی در توسعه فوتبال امارات واهد داشت.
وی در پایان گفت: باشگاه سپاهان در ۲ ماه گذشته دشواری های متعددی را پشت سر گذاشته و من از مسئولان باشگاه به جهت حمایت های مختلف و پشتیبانی های مالی در پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان مان که بتوانند با تمرکز کامل به موفقیت در آسیا فکر کنند سپاسگزاری می کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها