X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 اسفند 1394, 13:53
کد خبر: 15614
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

سپاهان تمرکز خود را بر روی مسابقات آسیایی معطوف کند

کربکندی: فشار زیادی روی سپاهان وجود دارد

کربکندی: فشار زیادی روی سپاهان وجود دارد کربکندی: فشار زیادی روی سپاهان وجود دارد
سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار ذوب آهن مقابل لخویای قطر نشان داد که تیم اصفهانی مقابل تیم‌های با بازی بسته، به مشکل بر می‌خورد.
به گزارش طوفان زرد رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به عملکرد سپاهان و ذوب‌آهن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ذوب‌آهن یکی از بهترین نتایج دور نخست را به دست آورد و توانست در خانه حریف با ارائه یک بازی خوب، به پیروزی دست پیدا کند اما تیم قطری با توجه به شناخت و آنالیز صورت گرفته روی بازی ذوب‌آهن در دیدار برگشت، از این تیم امتیاز گرفت.

وی افزود: به هر حال نوع بازی تیم ذوب‌آهن نشان داد که آنها در زمینه مقابله با تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، با مشکلاتی مواجه هستند و در واقع این تیم، چند بار در خانه و دیدارهای داخلی ایران هم این مشکل را پیدا کرده بود.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: لخویا آمده بود که در خانه ذوب‌آهن بازنده نباشد و با توجه به شناختی که از این تیم داشت، فضاها را مقابل بازیکنان ذوب‌آهن بست. از سوی دیگر دو تیم موقعیت‌هایی در بازی داشتند و تیم قطری بهتر از دیدار رفت بازی کرد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن نشان داد که در بازی‌های خانگی با توجه به حملات بسیار و دفاعی بازی کردن رقبا، مقابل این تیم‌ها دچار مشکل می‌شود و هنوز راه باز کردن دفاع فشرده را پیدا نکرده است و در مقابل دفاع بسته دچار مشکل می‌شود. به هر حال گل‌محمدی دو امتیاز با ارزش را از دست داد زیرا پیروزی در این مسابقه می‌توانست راهش را برای صعود به مرحله بعد بسیار راحت کند.

کربکندی با اشاره به مشکلات سپاهان و دلیل باخت این تیم اصفهانی بیان کرد: سپاهان با توجه به مشکلات و فشارهای شدیدی که روی کادر فنی، باشگاه و بازیکنان این تیم بود، شرایط چندان خوبی ندارد. به هر حال تیمی که برای قهرمانی بسته شده، امروز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و به همین دلیل فشار بسیاری روی این تیم قرار گرفته و حتی مربی تیم در آستانه تغییر هم قرار گرفت.

وی بیان کرد: البته پیروزی دور رفت مسابقات آسیایی به این تیم آرامش داد و این امیدواری را داد که شاید سپاهان در مسابقات آسیا بتواند روند بهتری را پیدا کرده و با توجه به اینکه امیدی به لیگ ندارد، تمرکز خود را بر روی مسابقات آسیایی معطوف کند.

سرمربی سابق تیم سپاهان اصفهان بیان کرد: با این حال، تیم حریف با توجه به شناختی که پیدا کرده بود و بازی خانگی و بازیکنان اثرگذار خود، در نیمه دوم مرکز دفاع سپاهان را نشانه گرفته و در نهایت به خصوص بعد از زدن گل و اینکه مدافعان سپاهان برای جبران می‌رفتند، چندین موقعیت را در عمق دفاع این تیم به دست آوردند.

وی با بیان اینکه این نتیجه به مشکلات و فشارهای موجود روی این تیم بیش از گذشته افزود، اضافه کرد: امروز فشارهای بسیاری روی تیم سپاهان وجود دارد و این فشارها از نظر روانی تیم را دچار مشکل می‌کند اما تیم‌های خارجی به خوبی تیمشان را آنالیز کرده و در بازی‌های دوم بهتر بازی می‌کنند بنابراین تیم‌های ایرانی باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها