X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1394, 18:03
کد خبر: 15993
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 6

جایی را انتخاب نکرده ایم

تابش:خیلی امیدواریم که رای به سود ایران اعلام شود

تابش:خیلی امیدواریم که رای به سود ایران اعلام شود تابش:خیلی امیدواریم که رای به سود ایران اعلام شود
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: رای AFC روز 25 اسفندماه اعلام می شود و با توجه به میزبانی خوب نمایندگان ایران از رقبای خود، خیلی امیدواریم که رای به سود ایران اعلام شود.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور و اتفاقات حاشیه ای بعد از آن بود که گمانه زنی های متعددی از سوی رسانه ها درباره رای نهایی AFC در رابطه با محل برگزاری بازی نمایندگان ایران و عربستان مطرح شد. در همین رابطه مسعود تابش، قائم مقام باشگاه سپاهان در این باره به خبرنگار کاپ گفت: با توجه به اعلام قبلی AFC، رای نهایی درباره محل برگزاری مسابقات نمایندگان ایران و عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 25 اسفندماه اعلام می شود.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس ما هیچ عجله ای نداریم و امیدوار هستیم رای به سود ایران صادر شود چرا که در بازی های برگزار شده در لیگ قهرمانان ما میزبانی خوبی از نمایندگان کشورهای اماراتی و قطری به عمل آوردیم. به همین دلایلی که عرض کردم ما هنوز گزینه ای برای میزبانی بازی هایمان از عربستانی ها مشخص نکردیم و به این مساله فکر هم نکردیم.

تابش درباره بازدید امیر رضا خادم از ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: امروز جلسه ای را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کردیم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود و انشا.. از فصل آتی بازی های سپاهان در این ورزشگاه به انجام می رسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها