X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1394, 14:40
کد خبر: 16010
خبرنگار: niloofar
نظرات: 2

شکست مقابل استقلال را فراموش کرده‌ایم

کرمانی مقدم :چاره‌ای جز برتری مقابل سپاهان نداریم

کرمانی مقدم :چاره‌ای جز برتری مقابل سپاهان نداریم کرمانی مقدم :چاره‌ای جز برتری مقابل سپاهان نداریم
مربی سیاه جامگان خراسان گفت: سیاه جامگان تا قبل از شکست هفته قبل برابر استقلال خوزستان روند رو به رشد خوبی را دنبال می‌کرد و در بازی برابر سپاهان محکوم به شکست این تیم هستیم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مرتضی کرمانی مقدم ظهر امروز در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سیاه جامگان تا قبل از شکست هفته قبل برابر استقلال خوزستان روند رو به رشد خوبی را دنبال می‌کرد و در بازی برابر سپاهان محکوم به شکست این تیم هستیم.

مربی تیم سیاه جامگان خراسان افزود: در بازی با استقلال خوزستان نیز همچنان معتقد هستم حق سیاه جامگان شکست نبود و آنها تنها در دو شروع مجدد موفق به گلزنی و شکست تیم ما شدند.

کرمانی مقدم تاکید کرد: قطعاً در دیدار فردا با هدف برتری برابر سپاهان به میدان می‌رویم و باید شکست هفته گذشته برابر استقلال خوزستان را فراموش کنیم.

وی گفت: همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و سیاه جامگان نیز از این قاعده مستثنی نیست اما باید برای مردم مشهد به میدان برویم و بجنگیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار عنایتی را به دلیل مصدومیت و شربتی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم، امیدوارم در بازی فردا بچه‌ها قدر موقعیت‌های گلزنی را بدانند و بتوانیم برابر سپاهان به برتری برسیم.

کرمانی مقدم تاکید کرد: سپاهان همیشه سپاهان است و البته امسال شرایط خوبی ندارد، آنها تیم قهرمان لیگ هستند و باید با تمام قوا برابر این تیم صف آرایی کنیم.

وی درباره غیبت کاظمی در نشست خبری امروز بیان کرد: کاظمی به دلیل حضور در جلسه نتوانست در نشست امروز حاضر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها