X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 فروردین 1395, 13:27
کد خبر: 16364
خبرنگار: khani
نظرات: 2

با وجود پیشنهاد لبنان از سوی فدراسیون ایران؛

جوسازی سعودی‌ها به انتخاب عمان به عنوان میزبان بازی نمایندگان ایران و عربستان ادامه دارد!

جوسازی سعودی‌ها به انتخاب عمان به عنوان میزبان بازی نمایندگان ایران و عربستان ادامه دارد! جوسازی سعودی‌ها به انتخاب عمان به عنوان میزبان بازی نمایندگان ایران و عربستان ادامه دارد!
روزنامه الریاضیه در جوسازی جدید خود ادعا کرد که عمان به عنوان میزبان بازی نمایندگان ایران و عربستان انتخاب شده و هتل ها و ورزشگاه‌ها در حال آماده شدن هستند تا از کاروان ها استقبال کنند!
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از آنکه رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان در نهایت به کشور ثالث ختم شد حال سعودی ها به روش های مختلف جوسازی هایشان آغاز کردند.

رسانه های عربستان کماکان ادعا می کنند که عمان گزینه ایران برای میزبانی از این بازی ها است و اسمی از لبنان نمی آورند. پس از آنکه طلال آل شیخ سخنگو و مدیر رسانه ای فدراسیون عربستان روز گذشته در مصاحبه رادیویی خود مدعی شد که AFC عمان را برای بازی های ایران و عربستان انتخاب کرده است، المسحل رئیس سازمان لیگ عربستان حرف او را تایید کرد و اعلام کرد که عمان نزدیکترین گزینه پیشنهادی ایران است!

در ادامه این جوسازی ها روزنامه الریاضیه عربستان در چاپ امروز مدعی شد و نوشت: خالد البوسعیدی رئیس فدراسیون فوتبال عمان از اینکه کشورش به عنوان میزبان بازی های نمایندگان ایران و عربستان انتخاب شده است، اظهار بی خبری کرد و آن را رد کرد اما به این نکته اشاره کرد که از سوی AFC و فدراسیون ایران نامه ای به آنها ارسال شده است که برای میزبانی بازی ها در کشور عمان ابراز تمایل کردند.

این روزنامه عربستانی به نقل از منابع آگاه از AFC نوشت: مهلت نامه ای که از کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون عمان ارسال شده است تا فردا(چهارشنبه) است و فردا مشخص خواهد شد که بازی های سه نماینده ایران و عربستان در کدام ورزشگاه ها برگزار خواهد شد. در این نامه به صورت تفصیلی بازی های 3 نماینده ایران یعنی ذوب آهن، سپاهان و تراکتور سازی مقابل 3 نماینده عربستان به ترتیب النصر، الاتحاد و الهلال است و تاریخ برگزاری این دیدارها نیز مشخص شده است.

این روزنامه عربستانی به نقل از منابع نزدیک ازفدراسیون عمان ادعا کرد و نوشت: عمان به عنوان میزبان بازی ها انتخاب شده است و اکنون اقدامات لازم برای آمده شدن هتل ها و ورزشگاه ها برای استقبال از کاروان های نمایندگان ایران و عربستان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این جوسازی سعودی ها در حالی است که اسدی دبیرکل فدراسیون کشورمان امروز اعلام کرد که انتخاب ایران کشور لبنان است ولی AFC به این انتخاب تن نمی دهد در مقابل سعودی ها فقط دنبال بهانه جویی هستند تا گزینه خود را به کرسی بنشانند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها