X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1395, 20:29
کد خبر: 16695
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 7

مرجع رسمی ما سایت است

اطلاعیه طوفان زرد در خصوص انتشار مطالب در صفحه اینستاگرام

اطلاعیه طوفان زرد در خصوص انتشار مطالب در صفحه اینستاگرام اطلاعیه طوفان زرد در خصوص انتشار مطالب در صفحه اینستاگرام
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، شبکه اجتماعی اینستاگرام همواره از محبوبیت خاصی در بین کاربران ایرانی برخوردار است به طوری که افراد ، مشاهیر ، رویداد ها و البته رسانه های خبری می کوشند با پوشش خبری در این شبکه ، خیل کثیر کاربران اینستاگرامی را در برگیرند.
در همین راستا پایگاه خبری طوفان زرد ، به عنوان جامع ترین رسانه هواداری سپاهان نیز صاحب امتیاز یکی از بزرگترین صفحات پرشور سپاهانی است که روزانه به انتشار وقایع ، اخبار و مصاحبه هایی پیرامون باشگاه سپاهان می پردازد. طبیعی است که در این حوزه هواداران ، اشخاص و یا بازیکنانی نیز در حال فعالیت باشند و پدیدآورنده صفحات هواداری بی شماری باشند اما بر خلاف این عزیزان که مرجع فعالیت خود را محدود به این شبکه می دانند ، صفحه اینستاگرام طوفان زرد مرجع اطلاعات ، اخبار و مطالب منتشر شده خانواده بزرگ طوفان زرد نیست. این صفحه می کوشد با حمایت مدیران ارشد خود نسبت به بازنشر مطالبی اقدام کند که در رسانه مرجع و رسمی یعنی وبسایت اصلی مجموعه طوفان زرد انتشار یافته اند. مطالبی که بعضا با توجه به محدودیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام همچون تعداد حروف قابل استفاده ، بارگزاری صوت ، بارگزاری فیلم و کلیپ ، بارگزاری آلبوم تصاویر، درج لینک و ... ممکن است به منبعی درجهت هدایت کاربران برای رجوع به سایت اصلی باشد.
در همین راستا خواهشمندیم ضمن دنبال کردن و مطالعه خلاصه ای از متون منتشر شده در صفحه بزرگ اینستاگرام طوفان زرد برای اطلاع کامل از محتوای خبری ما، روزانه به سایت ما مراجعه نمایید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها