X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1395, 15:35
کد خبر: 16844
خبرنگار: khani
نظرات: 17

از شهاب گردان استفاده خواهیم کرد

زاغی نژاد:آسیب دیدگی بازیکنان سپاهان کار را مشکل کرد

زاغی نژاد:آسیب دیدگی بازیکنان سپاهان کار را مشکل کرد زاغی نژاد:آسیب دیدگی بازیکنان سپاهان کار را مشکل کرد
مربی سپاهان گفت: سعی می کنیم تیمی را به میدان بفرستیم که از اعتبار سپاهان دفاع کند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: قبل از اینکه به بازی فردا بپردازم درگذشت فوتبالیست خوب ملی و باشگاهی مهرداد اولادی را تسلیت می گویم. درباره بازی با نفت باید بگویم که بعد از تغییراتی که در سپاهان رخ داد و منجر شد من مسئولیت باشگاه را به عهده بگیرم با تغییراتی رو به رو بودم که به دلیل آسیب دیدگی بازیکنان رخ داد. این مساله کار را برای ما دشوار کرد. اما سعی می کنیم تیمی را به میدان بفرستیم که از اعتبار سپاهان دفاع کند.
وی افزود: هرچند از نظر نتیجه گیری خوب کار نکردیم اما فکر می کنم در اکثر بازی ها بازی خوبی ارائه کردیم. نفت تیم قدرتمند از لحاظ شخصیتی و فنی است. کادر فنی مجربی دارد. بازی های ما بازی هایی بسیار نزدیک بوده است و در این مسابقه هم تلاش مان این است که با توجه به ذهنیت و آنالیز خود از حریف دیداری در شان سپاهان برگزار کنیم. ما از نفت شناخت کافی داریم اما از نظر روحی شرایط مناسبی نداریم. همه شاهد هستیم چه موضوعاتی پیرامون باشگاه وجود داشته است اما به این نتیجه رسیده ایم که تیمی را روانه مسابقه کنیم که از عهده این مسابقه برآید.
وی ادامه داد: به هر حال درست است که شرایط فنی نفت در این شرایط اهمیت دارد اما ما هم سپاهان هستیم و تلاش می کنیم نتیجه بگیریم.
زاغی نژاد درباره نویدکیا و شرایط وی گفت: خواهش می کنم سوالاتی که درباره شرح وظایف من نیست مطرح نکنید. زیرا این مساله ای نیست که مربوط به امروز باشد و من نمی توانم در این باره صحبتی کنم.
وی در پاسخ به کاپ، درباره محبوبیت نویدکیا و آینده او اذعان داشت: سعی من این است که از تمام ظرفیت های منتسب به باشگاه استفاده کنم زیرا اختیار تام دارم. چه بحث نرم افزاری و چه بحث سخت افزاری. محرم هم از این مقوله مستثنی نیست. اما باید دید که در این مقطع آیا اصلا این مساله به سود باشگاه است یا خیر.
مربی سپاهان درباره برکناری دو مربی در طول فصل تصریح کرد: وقتی یک مربی تیم خود را بر مبنای بازیکنانی می چیند که آنها را در ابتدای فصل بسته است و آنگاه که فصل شروع شده بازیکنان را از دست می دهد تیم آن مربی به مشکل بر می خورد. زمانی که حاج صفی در تیم ما بود ما چهار برد و یک مساوی داشتیم. ولی باشگاه برای کمک به وی او را به آلمان فرستاد. در همان زمان هم مشکل آی تی سی شیمبا و پادوانی وجود داشت و آنها یک نیم فصل از شرایط بازی دور بودند. مهدی شریفی به دلیل سربازی از نیم فصل جدا شد و همه اینها موجب چالش برای تیم شد. به هر حال حسین فرکی نیاز به تعریف ندارد و شرایط وی زبانزد خاص و عام است. استیماچ هم شرایط مشابهی دارد. بازیکنان ما هم هیچ وقت درباره مسائل مالی اعتراضی نکرده اند. حتی الان که 6،7 ماه است که حقوق ما عقب افتاده است مسائل مالی برای ما اشکال ایجاد نکرده است و همگی این گونه بار آمده اند.
وی درباره اتفاقات پایان بازی سپاهان مقابل استقلال اهواز و خوشحالی های استیماچ اذعان داشت: این نفرات در حالی در اصفهان هستند که خانواده هایشان در کنارشان نیستند و بعد از مسابقه غذایشان را در رستوران می خورند. حالا ممکن است مساله ای ایجاد شود و بخندند ولی این دلیل نمی شود که آنها برای نتیجه تیم ناراحت نباشند.
مربی سپاهان درباره احتمال بازگشت هادی عقیلی به ترکیب گفت: متاسفانه امسال بدترین سال سپاهان را در فصول اخیر داشتیم. خیلی عوامل در این مساله تاثیر داشت اما در هر حال من از تمامی عواملی که بتوانند به سپاهان کمک کنند استفاده می کنم. حتی از تمام مربیان، پیشکسوتان و دوستان خود که بتوانند مشاوره دهند.
زاغی نژاد در خاتمه درباره غیبت رحمان احمدی در بازی فردا بیان داشت: رحمان احمدی بیمار است و به بازی فردا نمی رسد. این تشخیص پزشک تیم است و به همین علت از شهاب گردان استفاده خواهیم کرد. ما در برخی از مسابقات براساس قابلیت رقبا به شهاب گردان میدان می دادیم. رحمان مشکل قلبی داشت و به خاطر همین شرایط پزشکی ایجاب کرد که او بازی نکند. او گفت که قلبم درد می کند. احمدی هم در بازی با الاتحاد از ناحیه زانو مصدوم شد و بازی برای وی در آن شرایط ریسک بزرگی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها