X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اردیبهشت 1395, 10:34
کد خبر: 16900
خبرنگار: khani
نظرات: 12

برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان می‌رویم

اسدی:سپاهان را می‌بریم

اسدی:سپاهان را می‌بریم اسدی:سپاهان را می‌بریم
کاپیتان تیم گسترش فولاد گفت: ما همه دیدارهای خانگی امسال خود را در استادیوم اختصاصی خود برگزار کردیم و بازی مقابل پرسپولیس را هم باید در همین استادیوم برگزار کنیم.

به گزارش طوفان زرد ،مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز در مورد دیدار پیش روی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: به دلیل اینکه سپاهان در دیدار گذشته خود به نتیجه خوبی دست یافته روحیه مضاعفی گرفته است و می‌تواند روز سختی را برای ما رقم بزند اما ما هم برای کسب 3 امتیاز به اصفهان می‌رویم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم جایگاه خود در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم و در شرایط خوب خود باقی بمانیم باید پس از 2 هفته ناکامی بتوانیم مقابل سپاهان نتیجه خوبی گرفته و با دستی پر اصفهان را ترک کنیم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد با اشاره به نتایج نه‌ چندان خوب سپاهان در هفته‌های گذشته و تغییرات انجام شده در این تیم خاطرنشان کرد: کادر فنی ما در روزهای آینده نقاط ضعف و قوت سپاهان را آنالیز خواهد کرد اما فکر می‌کنم خستگی بازیکنان این تیم اصلی‌ترین ضعف آنان در این دیدار باشد که امیدوارم تیم ما بتواند با استفاده از همین نقطه‌ ضعف تیم سپاهان را در خانه خودش با شکست روبه‌رو کند.

اسدی در مورد دیدار هفته گذشته گسترش فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر که به تساوی بدون گل انجامید گفت: استقلال خوزستان جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود که تیم ما نیز مقابل این تیم عملکرد خوبی را از خود ارائه داد اما دروازه‌بان تیم حریف در بهترین شرایط خود قرار داشته و توانست چند فرصت خوب را از آنان بگیرد.

وی تصریح کرد: ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و شرایط پیروزی مقابل استقلال خوزستان برایمان مهیا بود اما توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. تیم حریف در این دیدار حتی یک فرصت گلزنی هم نداشت اما در هر صورت این تک امتیاز نیز می‌تواند در هفته‌های آینده کمک زیادی به تیم ما کند.

کاپیتان تیم گسترش فولاد درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار 2 تیم در استادیوم یادگار امام گفت: ما سال گذشته مقابل سرخابی‌های پایتخت در استادیوم اختصاصی خودمان بازی کردیم و مشکلی هم پیش نیامد. ما همه دیدارهای خانگی امسال خود را در استادیوم اختصاصی خود برگزار کردیم و بازی مقابل پرسپولیس را هم باید در همین استادیوم برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: برای تیمی که ادعای قهرمانی در لیگ برتر دارد مطمئناً زمین مسابقه فرقی نخواهد داشت و تاکنون در هیچ‌ یک از دیدارهای خانگی ما هیچ مشکلی چه از جانب هواداران و چه از جانب سایر افراد پیش نیامده است. علاوه بر این فکر می‌کنم کیفیت زمین اختصاصی گسترش فولاد به‌ مراتب بالاتر از زمین چمن استادیوم یادگار امام باشد که این موضوع حتی می‌تواند به نفع تیم پرسپولیس هم باشد. ما تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم این دیدار را استادیوم بنیان دیزل برگزار کنیم که امیدوارم مقدمات این امر نیز فراهم شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها