X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1392, 11:19
کد خبر: 1694
خبرنگار: reza poker83
نظرات: 0

آسیا را رها کردیم و چسبیدیم به جام‌های داخلی/ حاج‌صفی: قول می‌دهم مقابل استقلال روی فرم باشم

آسیا را رها کردیم و چسبیدیم به جام‌های داخلی/ حاج‌صفی: قول می‌دهم مقابل استقلال روی فرم باشم آسیا را رها کردیم و چسبیدیم به جام‌های داخلی/ حاج‌صفی: قول می‌دهم مقابل استقلال روی فرم باشم
این هم از خوش‌شانسی عرب‌ها بود که بعد از برخورد توپ به من به تیر خورد و جلوی آن‌ها افتاد که دروازه خالی را با خوش‌شانسی تمام باز کردند
سایت گل- احسان حاج‌صفی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان است که با حضور او زردپوشان امید زیادی به جناح چپ خود بسته‌اند. اما در چند بازی اخیر افول این بازیکن ملی‌پوش باعث شده سپاهان ضربات زیادی را از سمت او متحمل شود. مثل همین بازی آخر با الاهلی که موقعیت گل اول حریف با پای او به دست آمد و در بین دو نیمه هم تعویض شد. حاج‌صفی در گفتگو با سایت گل به هوادارانش قول می‌دهد از بازی مقابل استقلال بازگشت به روزهای اوجش را آغاز کند.

از بازی با الاهلی بگو احسان؟
بازی برد و باخت دارد. ما خیلی خوب شروع کردیم اما روی اشتباه خودمان که ناخواسته هم بود یکی از توپ‌های آن‌ها تبدیل به گل شد و در ادامه هم عرب‌ها خیلی خوش‌شانس بودند و بازی را بردند.
روی گلی که خوردید مقصر بودی؟
به نظر خودم که نه... من دیدم شهاب دارد بیرون می‌آید برای همین تغییر مسیر دادم که توپ به من نخورد اما با بدشانسی توپ به من خورد و این هم از خوش‌شانسی عرب‌ها بود که بعد از برخورد توپ به من به تیر خورد و جلوی آن‌ها افتاد که دروازه خالی را با خوش‌شانسی تمام باز کردند.
چند بازی است که روی فرم نیستی. درست است؟
خب خستگی خیلی ما را اذیت می‌کند. اما آن چیزی که از خودم می‌خواهم و آن احسانی که باید باشم نبودم و فکر کنم به خاطر فشردگی و نزدیکی بازی‌ها و فرسودگی بدن است. اما قول می‌دهم از دوشنبه روی فرم همیشگی خودم باشم که همه از من راضی باشند.
بازی با استقلال؟
ما دو جلسه تمرین تاکتیکی انجام داده‌ایم و با یک ریکاوری خوب برای این بازی آماده می‌شویم. روی نقاط ضعف و قدرت استقلال کار کرده‌ایم و آماده‌ایم که سه امتیاز را بگیریم و این فینال لیگ را به نفع خودمان تمام کنیم. امیدواریم مثل بازی جام حذفی که تراکتوری‌ها آمدند و ما را تشویق کردند این بازی هم بیایند و تشویق‌مان کنند.
راستی علتش چیست که شما با تراکتوری‌ها رابطه خیلی خوبی دارید؟
نمی‌دانم چه بگویم. شاید چون تراکتوری‌ها که به اصفهان آمدند از آن‌ها استقبال خوبی شد و هواداران ما آن‌ها را تشویق کردند و مهمان‌نوازی کردند. آن‌ها هم وقتی که ما رفتیم تبریز سنگ‌تمام گذاشتند و همین باعث شروع یک رابطه خوب شد.
باشگاه‌های آسیا؟
شانس خیلی کمی داریم. ما آسیا را فراموش کرده‌ایم و به لیگ و جام حذفی چسبیده‌ایم تا با کسب این دو جام دل هواداران را شاد کنیم. البته از تمام هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم که در آسیا آن‌طور که باید و شاید کار نکردیم اما خب آسیا دیگر تمام شد و در دو جام دیگر قول می‌دهیم که آن‌ها را شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها