X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 اردیبهشت 1395, 12:57
کد خبر: 16988
خبرنگار: khani
نظرات: 16

مذاکره با ویسی را از رسانه‌ها شنیدم

خوروش: باشگاه چند مربی را بررسی می‌کند

خوروش: باشگاه چند مربی را بررسی می‌کند خوروش: باشگاه چند مربی را بررسی می‌کند
سرمربی سپاهان می‌گوید این باشگاه برای فصل آینده کارنامه چند مربی را بررسی می‌کند. او همچنین می‌گوید مذاکره سپاهان با عبدالله ویسی را هم از طریق رسانه‌ها شنیده است.

به گزارش طوفان زرد ،رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی سپاهان مقابل گسترش فولاد، اظها‌ر کرد: ما خوب بودیم و توانستیم پیروزی را به دست بیاوریم فقط بحث داوری در این بازی زیاد بود که در کارشناسی های داوری هم مشخص شد که پنا‌لتی‌ اول گسترش فولاد صحیح نبوده است.

سرپرست سپاهان درباره دو پیروزی متوالی سپاهان پس از تغییر مربی، گفت: اصولا بعد از این اتفاق به تیم شوک وارد می‌شود و قاسم زاغی نژاد هم سال‌ها تجربه حضور در سپاهان را داشته است و تعداد زیادی از این بازیکنان در رده امید شاگرد او بودند و به همین دلیل او شناخت خوبی از سپاهان دارد و توانسته با بازیکنان ارتباط مناسبی را برقرار کند.

او درباره دو دیدار باقی‌ مانده این تیم تاکید کرد: شاید موفقیت در دو دیدار آینده جایگاهمان را در جدول تغییر ندهد، ولی پیروزی در این دیدارها حیثیتی شده و می‌خواهیم از اعتبار سپاهان دفاع کنیم.

خوروش درباره مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی برای فصل آینده، اظها‌ر کرد: من در جریان این موضوع نیستم و فقط از رسانه‌ها آن را شنیده‌ام. احتمالا باشگاه گزینه‌های دیگری هم دارد که با بررسی آنها بهترین سرمربی را برای فصل آینده انتخاب می‌کند.

سرمربی سپاهان درباره این که گفته می‌شود پایان فصل محرم نوید کیا به طور رسمی از سپاهان خداحافظی می‌کند و راه مربیگری را در پیش خواهد گرفت، گفت: این مساله را نشینده‌ام و باید در قبال مسایلی که رخ می‌دهد تصمیم گیری کنیم.

او درباره میزبانی سپاهان در مسقط از الاتحاد عربستان و برنامه‌های این باشگاه گفت: کار سختی را پیش‌رو داریم، ولی گروهی از باشگاه سپاهان زودتر عازم این شهر شدند تا کارهای لازم برای یک میزبانی را انجام دهند. باشگاه ذوب آهن هم در هفته‌ گذشته در عمان از النصر میزبانی کرده است و از آنها هم مشاوره و راهنمایی گرفتیم. همه چیز طبق روال پیش می‌رود. روز دوشنبه هم عازم این شهر می شویم تا برای دیدار برگشت مقابل الاتحاد آماده شویم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها