X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 اردیبهشت 1395, 11:58
کد خبر: 17000
خبرنگار: khani
نظرات: 8

افزایش نظم تیمی سپاهان در ۲ بازی گذشته

سرلک :جلوی صعود نماینده عربستان را می‌گیریم

سرلک :جلوی صعود نماینده عربستان را می‌گیریم سرلک :جلوی صعود نماینده عربستان را می‌گیریم
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه تیم ما صعود نکرده همه تلاشمان را برای جلوگیری از صعود نماینده عربستان به کار می‌گیریم تا با کسب ۳ امتیاز دیدار رفت را جبران کنیم.

به گزارش طوفان زرد ،میلاد سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین دیدار تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده عربستان اظهار داشت: تیم ما دیگر شانس صعود ندارد و دیدار مقابل نماینده عربستان به دلیل مشکلاتی که برای میزبانی ما به وجود آوردند یک بازی ملی و حیثیتی به شمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ما صعود نکرده همه تلاشمان را برای جلوگیری از صعود نماینده عربستان به کار می‌گیریم تا با کسب 3 امتیاز دیدار رفت را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تمرینات این تیم پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: پس از بازی با گسترش یک روز استراحت داشتیم و تمرینات ما روز گذشته از سر گرفته شد.

وی تصریح کرد: دوشنبه‌ شب اصفهان را به مقصد عمان ترک کرده و روز سه‌شنبه نیز یک جلسه تمرین سبک در عمان برگزار می‌کنیم، چهارشنبه نیز به دیدار حساس و حیثیتی مقابل نماینده عربستان می‌رویم.

سرلک درباره 2 پیروزی گذشته تیمش در لیگ برتر پس از استعفای استیماچ بیان کرد: بازی تیم استیماچ از نظر فنی مورد تأیید همه بود اما این مربی کمی در سپاهان بدشانس بود و خوشبختانه با نکته‌های که زاغی نژاد به تیم منتقل کرد، توانستیم در 2 دیدار گذشته نتایج خوبی کنیم.

وی گفت: در 2 بازی گذشته نظم بهتری داشته‌ایم و در مقابل حریفان دفاع قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم؛ در مقابل گسترش هجومی‌تر از دیدار مقابل نفت بازی کردیم تا بتوانیم با رتبه‌ای بهتر لیگ را به پایان برسانیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها