X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اردیبهشت 1395, 17:48
کد خبر: 17020
خبرنگار: HSH
نظرات: 7

آیا طوفان زرد بالاخره در آسیا خواهد وزید؟!

جدال شیرهای انتقام جو _ ببرهای تحکیم کننده؛ چهارشنبه سلطان قابوس عمان

جدال شیرهای انتقام جو _ ببرهای تحکیم کننده؛ چهارشنبه سلطان قابوس عمان جدال شیرهای انتقام جو _ ببرهای تحکیم کننده؛ چهارشنبه سلطان قابوس عمان
سپاهانی ها با تجربه تلخ شکست سنگین به دیدار با الاتحاد می روند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سپاهان اصفهان که در طی بازی های اخیر پیشرفت قابل توجهی را به نمایش گذاشته است و توانسته رده خود را در لیگ خلیج فارس تک رقمی کند و ارتقا بخشد؛ حال مرهمی بر دل زخم دیده ی طلایی دلان و طلایی پوشان خود در روزهای سخت جبران بحران هاست، روزهایی که موجبات انحراف اذهان دنبال کنندگان عرصه ورزش در حوالی نام سپاهان شده است.
اگرچه در زمان استیماچ، زرد پوشان نصف جهان خواستار لذت کسب پیروزی بودند اما به دلیل نتیجه نگرفتن در چندین بازی به شدت دل طلایی هواداران مهد سپاهان کبیر را رنجور کردند.
شیران آسیا در بازی با الاتحاد، چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه ای جدا از نتایج دیگر به نام اصفهان و ایران رقم زدند و 4 بر 0؛ نود دقیقه تحقیر آمیز را در پیش گرفتند و مغلوب حریف خود شدند. در این شکست سنگین، شاگردان استیماچ با دست خالی قطر را به مقصد اصفهان ترک کردند.
طلایی پوشان که قبل از بازی با الاتحاد عربستان به تساوی با استقلال اهواز رضایت دادند اینک برای بار دوم برای رویارویی با عربستانی ها توانستند با مغلوب کردن گسترش فولاد تبریز، اندکی روحیه خود را تقویت کنند و در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با سرمربی موقت و جدید خود در ورزشگاه سلطان قابوس عمان؛ میزبانی انتقام جو، در برابر الاتحادی های تحکیم کننده جایگاه خود در لیگ قهرمانان، ظاهر شوند و با این وضعیت سپاهانی ها با تجربه تلخ شکست سنگین به دیدار با الاتحاد می روند.
منوچهری، کریمی و خلعتبری که اخیرا، بازی چشمگیری را انجامیدند حال جزو مهره های خطرناک سپاهان و گلمین ریواس و لوسین سن مارتین؛ افراد احتمالی عربستان برای به ثمر رساندن گل در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه هستند.
این بار سپاهان با تعویض سرمربی خود به میدان می رود چنان که باید دید سپاهان زاغی نژاد می تواند دردی از درد های گذشته را درمان کند یا تصمیم دارد نمکی بر روی زخم هایشان باشد؟! و اینکه آیا الاتحاد میهمان، که جایگاه سوم را تصرف کرده در تقابل با سپاهان رده چهارمی، بازهم با سبد گل، میدان را گلباران کرده و سپس ترک می کند یا که در زاینده رود گل ها غرق خواهد شد؟! و در آخر؛ آیا طوفان زرد، بالاخره در آسیا خواهد وزید؟!
جدال شیرهای انتقام جو _ ببرهای تحکیم کننده؛ چهارشنبه سلطان قابوس عمان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها