X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 اردیبهشت 1395, 18:03
کد خبر: 17027
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 11

همزمان با ایام زادروز طوفان زرد و مبعث حضرت رسول

رونمایی از نسخه جدید پایگاه خبری طوفان زرد

رونمایی از نسخه جدید پایگاه خبری طوفان زرد رونمایی از نسخه جدید پایگاه خبری طوفان زرد
پس از گذشت پنجمین بهار فعالیت پایگاه خبری طوفان زرد به عنوان جامع ترین پایگاه خبری - هواداری سپاهان ، برآن شدیم تا این بار تغییرات و نوآوری را نه تنها از جنبه فنی و کیفی ، بلکه به سمت ایجاد ساختاری پویاتر و حرفه ای سوق دهیم تا این بار به یمن تقارن با ایام آغاز فعالیتمان و همچنین مبعث رسول مکرم اسلام (ص) با انتشار نسخه جدید از پوسته این رسانه هواداری حرکت موثری به فضای حرفه ای تر داشته باشیم و به نوعی از ظاهر ملول آور گذشته دور شویم.
بدون شک پس از برنامه ریزی ها و مشورت با تیم های رسانه ای و البته بررسی شکل تغییرات که خود نیاز به زمان دارد، جابجایی و تطبیق این حجم عظیم از اطلاعات به مراتب زمان بسیار بیشتری را می طلبد تا تمام بخش های سایت از لحاظ گرافیک و البته خدمت رسانی به شما عزیزان، مطابق با آنچه که شایسته است تغییر یابد لکن به علت اینکه بر رونمایی از نسخه جدید این سایت در ایام آغاز پنجمین سال فعالیت طوفان زرد و همچنین فرخنده ایام ماه رجب مصمم بودیم ،سعی کردیم با تلاشی مضاعف صفحه اصلی و اکثر بخش های پوسته جدید را به مرحله نمایش برسانیم.
لازم بذکر است در ادامه، تمامی صفحات و اطلاعات این تارنمای هواداری، ظاهر جدید خود را بدست خواهند آورد. تیم مدیریتی این پایگاه خبری به صبرو حمایت شما عزیزان نیاز داشته و از پیشنهادات شما در این مسیر تغییرات، بسیار استقبال می کند.
با ما همراه باشید...
رونمایی از نسخه جدید پایگاه خبری طوفان زرد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها