X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1392, 09:51
کد خبر: 1704
خبرنگار: majidsad
نظرات: 0

اعتراض شدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به برنامه ریزی سازمان لیگ

اعتراض شدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض شدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به برنامه ریزی سازمان لیگ
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به برنامه‌ریزی این سازمان برای بازی‌های دو هفته پایانی لیگ برتر و فبنال جام حذفی اعتراض کرده و برنامه پیشنهادی خود را ارائه داده است.

با وجود اینکه پیش از این قرار بود دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود، سازمان لیگ به قول خود عمل نکرد و سپاهان در هفته سی‌وسوم باید نزدیک به ۱۵ روز زودتر از استقلال بازی کند. این مسئله اعتراض باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را در پی داشت.
علیرضا در نامه ای رسمی به سازمان لیگ نسبت به این مسئله شدیدا کرده و برنامه پیشنهادی، منطقی و قابل اجرای این باشگاه را اعلام کرده است و منتظر پاسخ سازمان لیگ است
در این نامه پیشنهاد شده است برای پایمال نشدن حق هیچکدام از تیم ها، هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر در تاریخ سی ام فروردین ماه، هفته سی و چهارم در تاریخ 15 اردیبهشت و فینال جام حذفی هم در 20 اردیبهشت ماه برگزار شود.
طبق برنامه سازمان لیگ، سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم جمعه ۳۰ اردیبهشت به مصاف داماش گیلان می‌رود و این در حالیست که استقلال ۱۵ روز بعد از دیدار سپاهان دیدار خود با فولاد را برگزار می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها