X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1392, 10:11
کد خبر: 1705
خبرنگار: majidsad
نظرات: 1

مصاف با استقلال، بازی مرگ و زندگی است

مصاف با استقلال، بازی مرگ و زندگی است مصاف با استقلال، بازی مرگ و زندگی است
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلالی‌ها چون از جام حذفی کنار رفته‌اند، می‌خواهند حتماً در مسابقه دوشنبه پیروز باشند ولی ما کوتاه نمی‌آییم و از مسابقه قبلی نیز محکم‌تر بازی می‌کنیم.
علی احمدی در خصوص دیدار حساس سپاهان و استقلال در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور، اظهار داشت: بازی با استقلال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و به قول معروف، بازی مرگ و زندگی است؛ ما ۷، ۸ ماه زحمت کشیده‌ و تا اینجا رسیده‌ایم و همیشه مدعی قهرمانی بوده‌ایم و این بازی به نوعی تکلیف قهرمان لیگ برتر را روشن می‌کند.
وی اضافه کرد: امیدوارم نتیجه این بازی به نفع ما رقم بخورد اما حتی اگر خدای نکرده این اتفاق نیفتد، ما چیزی را از دست نمی‌دهیم چون دو بازی دیگر باقی مانده و استقلال هم دو مسابقه سخت درپیش دارد. مسابقه دوشنبه به خاطر جوی که درست شده، شرایط خیلی خاصی دارد و امیدوارم با آنالیزی که از بازی استقلال داشتیم، کادر فنی تیم را برای یک بازی خیلی خوب و منطقی آماده کند تا بتوانیم کار را در این بازی تمام کنیم و ۲ بازی باقیمانده را با آرامش ادامه دهیم و به قهرمانی برسیم.
احمدی با اشاره به شکست استقلال از سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی بیان داشت: استقلال به نوعی زخمی آن مسابقه است و شاید برای انتقام شکست قبلی به میدان بیاید. آن‌ها چون از جام حذفی کنار رفته‌اند، می‌خواهند حتماً در مسابقه دوشنبه پیروز باشند ولی ما کوتاه نمی‌آییم و یک گام هم عقب نمی‌نشینیم و با همت بچه‌ها از مسابقه قبلی نیز محکم‌تر بازی می‌کنیم.
از مدافع سپاهان در مورد باخت به الاهلی و کم‌رنگ شدن شانس صعود سپاهان می‌پرسیم که او می‌گوید: فکر می‌کنم الاهلی یک جورهایی گربه سیاه ما شده است و هر زمانی با آن‌ها مسابقه داریم دچار استرس می‌شویم. البته بازی راحتی است اما گل اول و دوم را با اشتباه خودمان خوردیم و گل سوم هم که با پنالتی. هر وقت برای انتقام از این تیم می‌رویم این اتفاق به صورت برعکس برای خودمان می‌افتد و همه چیز به تفکری که ما مقابل این تیم پیدا کرده‌ایم برمی‌گردد.
وی ادامه داد: الاهلی در حدی نیست که به ما ۴ گل بزند و سپاهان همیشه در آسیا مدعی بوده است. این بازی گذشت و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و هنوز روی کاغذ امید داریم. ما داریم در سه جبهه می‌جنگیم و این مسئله هم از لحاظ بدنی و هم روانی به تیم فشار می‌آورد. اصلاً نمی‌خواهم باخت با الاهلی را توجیه کنم ولی تیمی که در ۳ جبهه می‌جنگد ممکن است در زمان‌هایی کم بیاورد. رفتن به مراحل بالاتر آسیا نیاز به نیروی مضاعفی دارد و اگر صعود کنیم، بازی‌های به مراتب سخت‌تری با تیم‌های شرق آسیا داریم.
احمدی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در مراحل بالاتر آسیا، به تیمی نیاز داریم که از لحاظ مهره‌ای، آماده تر باشد. الان هم بازیکنان خیلی خوبی داریم و امیدوارم با پیروزی در دیدارهای آینده از گروهمان صعود کنیم و در ایران هم با گرفتن هر دو جام، گوشه‌ای از زحمات هواداران را جبران کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها