X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1392, 10:16
کد خبر: 1706
خبرنگار: majidsad
نظرات: 3

سپاهان، آچار فرانسه‌اش را مقابل استقلال ندارد

سپاهان، آچار فرانسه‌اش را مقابل استقلال ندارد سپاهان، آچار فرانسه‌اش را مقابل استقلال ندارد
اروین بولکو در دیدار مقابل نفت تهران به دلیل دریافت ۲ کارت زرد غیرفنی از زمین بازی اخراج شد تا غایب بزرگ زردپوشان در بازی مقابل استقلال باشد.
اروین بولکو که در دیدار مقابل نفت تهران به عنوان هافبک بازی می‌کرد، با دریافت ۲ کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و نمی‌تواند تیمش را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی همراهی کند.
بولکو مقابل نفت تهران، ابتدا به دلیل اعتراض به صحنه‌ پنالتی نفت یک کارت زرد دریافت کرد؛ جالب آن‌که اعتراضات وی پس از زدن ضربه و گل نشدن آن شروع شد و در نهایت نیز محسن قهرمانی به او کارت زرد نشان داد. درست چند دقیقه بعد از آن، بولکو به دلیل یک تمارض ناشیانه کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
اما در مورد بازی بولکو در این فصل، باید گفت که وی به نوعی نقش آچار فرانسه را برای کرانچار ایفا می‌کرد! بولکو که در اصل یک هافبک راست است، در بازی‌های امسال در پست‌های مختلفی بازی کرده است. دفاع و هافبک راست بیشترین پستی بود که وی در آن به بازی گرفته شد؛ وی در پست دفاع چپ، هافبک دفاعی و حتی دفاع وسط هم برای سپاهان بازی کرد تا به نوعی جای خالی چند بازیکن را در چند بازی جبران کند. در ابتدای فصل بود که گفته‌ می‌شد کرانچار به بازیکنان چند پستی علاقه‌ خاصی دارد و بازیکنانی نظیر بولکو، خلعتبری، سوکای، حاج‌صفی، احمدی و ... نمونه‌ای از این بازیکنان بودند.
شاید بتوان بولکو را بعد از خلعتبری، یکی از بهترین خریدهای سپاهان به حساب آورد که متأسفانه وی در دیدار مقابل استقلال، تیمش را همراهی نخواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها