X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اردیبهشت 1395, 11:03
کد خبر: 17087
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نویدکیا عضو کمیته فنی سپاهان است

باقریان: با نامزدهای انتخاباتی شفاف جلسه داشتم و لابی نکردم

باقریان: با نامزدهای انتخاباتی شفاف جلسه داشتم و لابی نکردم باقریان: با نامزدهای انتخاباتی شفاف جلسه داشتم و لابی نکردم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نویدکیا عضو کمیته فنی سپاهان است و با توجه به اینکه از زمان انتصاب او در کیمته فنی جلسه‌ای نداشته عدم حضور وی در باشگاه طبیعی است.

به گزارش طوفان زرد ،اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در انتخابات فدراسیون فوتبال شاهد یک رقابت جدی بودیم و نامزد‌ها تمام تلاششان را انجام دادند تا بتوانند آرای بیشتری را کسب کنند. اعضای مجمع نیز با بررسی سوابق و برنامه نامزد‌ها نسبت به انتخاب افراد مورد نظر خود اقدام کردند.

او با بیان اینکه هیچگونه لابی‌گری با نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال انجام نداده تصریح کرد: در این بین تنها با دو تن از نامزد‌ها دیدارهایی داشتم و این دیدارها در فضایی شفاف برگزار شد و خبری از لابی‌گری نبود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اعتراض آجرلو به نتیجه انتخابات گفت: آجرلو از زحمتکشان فوتبال کشورمان است و در این سال‌ها زحمات زیادی را در فوتبال متحمل شده است، اما همانگونه که گفتم انتخابات با مشکل و ابهام خاصی روبرو نبود.

باقریان با اشاره به اینکه نتایج انتخابات نشان دهنده سالم بودن آرا است یادآور شد: برخی از نامزد‌ها که متعلق به استانهایی همچون خوزستان و لرستان هستند جزو منتخبین مجمع بودند و این مسئله خط بطلانی است بر نظر برخی‌ها که صحبت از باند اصفهانی‌ها می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه صحبت‌هایش درباره خداحافظی نویدکیا از سپاهان اظهار داشت: منظور نویدکیا از خداحافظی این است که دیگر در سپاهان بازی نمی‌کند، اما وی همچنان عضو کمیته فنی سپاهان است و با توجه به اینکه از زمان انتصاب وی در کیمته فنی، این کمیته جلسه‌ای نداشته عدم حضور وی در باشگاه نیز طبیعی است.

وی در خصوص مذاکره باشگاه سپاهان با عبدالله ویسی هم گفت: هر باشگاهی باید به فکر آینده خودش باشد و دی انی بین ما هم مذاکرات‌مان را با مربیان مدنظرمان آغاز کرده‌ایم. مذاکرات مقدماتی نیز با عبدالله ویسی انجام شده و با افکار و برنامه‌های وی آشنا شده‌ایم.

باقریان ادامه داد: 3 گزینه مد نظر سپاهان برای سرمربیگری هستند که هر 3 سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره ناراحتی زاغی‌نژاد از مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی اظهار داشت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم تا لیگ بعدی آغاز شود و باید از همین حالا به فکر فصل بعد باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها