X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1395, 11:43
کد خبر: 17270
خبرنگار: HSH
نظرات: 2

خارج از گود مستطیل سبز...

تبریک پایگاه خبری طوفان زرد برای دریافت نخل طلای سوپر استار ایران

تبریک پایگاه خبری طوفان زرد برای دریافت نخل طلای سوپر استار ایران تبریک پایگاه خبری طوفان زرد برای دریافت نخل طلای سوپر استار ایران
شهاب حسینی جایزه نخل طلای بهترین بازیگر مرد و اصغر فرهادی هم جایزه بهترین فیلمنامه از فیلم "فروشنده" را دریافت کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، جشنواره بین‌المللی فیلم کن جشنواره‌ای سالانه است که در کن فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به‌شمار می‌آید که این بار در عرصه هنر دو افتخار شگفت آور از یک فیلم در تاریخ سینمای کشور ایران ثبت شد.
شهاب حسینی که نقش عماد را در این فیلم به نمایش گذاشته بود اینک به عنوان بهترین بازیگر مرد و اصغر فرهادی برای بهترین فیلمنامه این سریال نخل طلا را که معتبرترین جایزه تاریخی ایران است؛ دریافت کردند. لازم به ذکر است که از فارغ التحصیل به عنوان بخت اصلی بردن نخل طلای کن و رقیب «فروشنده» فرهادی یاد می‌شد.
پایگاه خبری طوفان زرد، این افتخار ملی و ایرانی را به تمامی مردمان ایران زمین تبریک عرض کرده، کار شایسته آقایان را ستودنی دانسته و آرزوی روزهایی خوش برای ایران و سینمای ایران را دارد؛ امید می رود بازهم شاهد افتخار آفرینی های این بزرگواران جامعه هنری در داخل و مجامع بین المللی برای سرفرازی کشورمان باشیم.
تبریک پایگاه خبری طوفان زرد برای دریافت نخل طلای سوپر استار ایران
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها