X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1395, 13:35
کد خبر: 17280
خبرنگار: khani
نظرات: 9

مروری بر یک مصاحبه قدیمی

رویای عبدالله به حقیقت پیوست/ هدایت سپاهان پاداش مربی قهرمان

رویای عبدالله به حقیقت پیوست/ هدایت سپاهان پاداش مربی قهرمان رویای عبدالله به حقیقت پیوست/ هدایت سپاهان پاداش مربی قهرمان
رویای گواردیولای ایرانی با نشستن روی نیمکت تیمی که آرزویش را داشت به حقیقت تبدیل شد.
«آرزوی من مربيگری در سپاهان يا تراكتورسازی است. استقلال و پرسپوليس را هم می‌توانم اداره كنم اما آرزويم نيستند. سپاهان را به‌ خاطر اين‌ دوست دارم كه بهترين دوران فوتبالم را در آنجا گذرانده‌ام، فرزندم متولد آنجاست و حتی تلفنم هنوز شماره اصفهان است.»
پنج سال پیش وقتی عبدالله ویسی این صحبت‌ها را مطرح کرد سپاهان با ستاره‌های بی‌شمارش در حال درو کردن جام‌ها بود و شاید هیچکس فکرش را نمی‌کرد رویای سرمربیگری عبدالله در سپاهان به همین زودی به حقیقت بدل شود. «گوارديولای ایرانی» در تمام این سال‌ها پله‌های ترقی را یکی یکی طی کرد و پاداش قهرمانی سزاوارانه‌اش با استقلال خوزستان را با هدایت تیمی که آرزویش بود به بهترین نحو گرفت.
دفاع راست سپاهان در دهه 70 در تمام این سال‌ها همواره عرق و تعصب خود را به اصفهان و سپاهان نشان داده است. همبازی سابق لئون استپانیان و مجید بصیرت برخلاف خیلی از ستاره‌های کاغذی این تیم در دهه 80 حرمت نان و نمک تیم سابقش را نگه داشت و در سخت‌ترین روزها وقتی سپاهان به او نیاز داشت به کمک این تیم آمد.
برای عبدالله اما کار در سپاهانی که در باتلاق ناکامی گرفتار شده سخت است. او خوب می‌داند موفقیت در پرافتخارترین تیم لیگ برتر که یک فصل کابوس‌وار را پشت سر گذاشته است موانع خاص خود را دارد اما برای کسی که تیم در آستانه سقوط را بالاتر از پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ می‌کند بالا کشیدن سپاهان نباید زیاد سخت باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها