X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1395, 14:37
کد خبر: 17285
نظرات: 6

هیچ‌کس از سپاهان با من تماس نگرفته است

گردان: برای ویسی آرزوی موفقیت می‌کنم

گردان: برای ویسی آرزوی موفقیت می‌کنم گردان: برای ویسی آرزوی موفقیت می‌کنم
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد چند پیشنهاد خوب دریافت کرده اما هنوز تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته است.

به گزارش طوفان زرد ،شهاب گردان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایطش با تیم سپاهان عنوان می‌کند: فعلا که همه‌چیز تعطیل است. من با سپاهان قراردادم به اتمام رسیده و علاقه‌مند هستم تا در این تیم بمانم اما نمی‌دانم چه پیش می‌آید. واقعیت این است اگر می‌خواهند من بمانم، باید صحبت کنند ولی از باشگاه هیچ‌کس با من تماسی نگرفته است.

وی صحبت‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: من پیشنهادهای خوبی دارم اما هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده ام نگرفتم. فعلا مشغول استراحت هستم و در روزهای آینده تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت.

دروازه‌بان سپاهان درباره انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی سپاهان می‌گوید:‌ من از شما می‌شنوم که ویسی انتخاب شده است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

گردان در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان سپاهان دلخور است، بیان می‌کند: به هر حال یکسری مسائل در فصل گذشته در سپاهان وجود داشت. مشکلات زیادی داشتیم و اگر این مشکلات نبود،‌به این حال و روز نمی‌افتادیم. مشکلات به قدری زیادی بود که نمی‌شد کاری انجام داد. من دوست ندارم در این باره ریز شوم و حرف دیگری بر زبان آورم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان بزرگ سپاهان قصد جدایی دارند،‌می‌افزاید: هرگز چنین مساله‌ای صحت ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها