X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 خرداد 1395, 16:03
کد خبر: 17288
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 17

قطعا تغییراتی خواهیم داشت

باقریان:لیست ورودی و خروجی ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد

باقریان:لیست ورودی و خروجی ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد باقریان:لیست ورودی و خروجی ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد
به گزارش طوفان زرد، اصغر باقریان در گفتگو با ایمنا در مورد دستیاران عبدالله ویسی در کادرفنی سپاهان و اینکه گفته شده وی کمک‌های خود در استقلال خوزستان را به اصفهان می‌آورد، اظهار داشت: صحبت‌هایمان در مورد کادرفنی و بازیکنان را قبلاً به صورت مفصل انجام داده بودیم. ممکن است با تعدادی از کادر فعلی همکاری خود را ادامه دهیم و ممکن است یکی، دو نفر هم به کادرفنی اضافه شوند. وقتی ویسی خواست مشغول به کار شود لیست موردنظر خود را به ما ارائه می‌دهد و ما هم کارهای اداری مربوط به آن را انجام می‌دهیم.
وی در مورد اضافه شدن مربی اصفهانی به کادرفنی سپاهان افزود: به عنوان مربی، فکر نمی‌کنم ولی شاید در پست‌های دیگر این اتفاق بیفتد. توافقات ما با ویسی کلی بوده است و قرار شده زمانی که ویسی به اصفهان آمد لیست‌های خود را به ما ارائه کند.
باقریان در مورد اینکه انتظار می‌رفت کمک‌مربیان ویسی هم امروز معرفی شوند، گفت: تا شروع تمرینات حدود 20 روز فرصت باقی است. اگر الان در میانه فصل بودیم و سرمربی می‌خواست بلافاصله کار خود را شروع کند، کادر را هم سریع معرفی می‌کردیم ولی چون الان فرصت تقریباً 20 روزه‌ای تا شروع تمرینات داریم، زیاد عجله‌ای به خرج نمی‌دهیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا اختیار انتخاب سرپرست به ویسی سپرده شده است بیان داشت: نه. انتخاب سرپرست در حیطه وظایف باشگاه است. سعی خود را خواهیم کرد که سرمربی و سرپرست با یکدیگر هماهنگ باشند ولی انتخاب سرپرست بر عهده باشگاه است.
باقریان که امروز در مصاحبه‌ای از پایین آمدن میانگین سنی سپاهان برای فصل بعد سخن گفته بود، در پاسخ به اینکه آیا این صحبت به معنی جدایی بازیکنانی نظیر عقیلی، رحمان احمدی، برادران نویدکیا و ... است اظهار داشت: بالاخره هر سرمربی از اختیاراتی برخوردار است. قرار شده ویسی لیست بازیکنان ورودی و خروجی خود را رسماً به ما اعلام کند ولی فعلاً هیچ اسم خاصی به ما اعلام نکرده است. ما قطعاً تغییر و تحولاتی خواهیم داشت اما اینکه میزان این تغییرات چقدر باشد و شامل کدام بازیکنان شود، ظرف یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه گفته است حداقل هفت بازیکن از سپاهان جدا می‌شوند افزود: از من در این مورد سوال کردند و من گفتم سهمیه جذب بازیکنان ما 6 بازیکن است و باید بین تعداد بازیکنان ورود و خروجی ما تعادل برقرار باشد.
باقریان در پاسخ به اینکه باشگاه سپاهان برنامه‌ای برای جذب احسان حاج‌صفی و سیدجلال حسینی دارد یا خیر تصریح کرد: برای جذب یا خارج کردن بازیکنی از لیست‌، قطعاً خودمان را با نظر سرمربی تیم هماهنگ می‌کنیم. ما در کلیات به توافق رسیده‌ایم و در مورد مصادیق و جزئیات، باید بحث بیشتری صورت گیرد.
وی در مورد هدفی که برای سپاهان و کادرفنی در فصل جدید در نظر گرفته شده است گفت: انتظار ما از نظر نتیجه‌گیری این است که سپاهان در بین تیم‌های مدعی بالای جدول حضور داشته باشد و هدف دوم هم این است که کادرفنی و بازیکنانی برای تیم در نظر گرفته شوند که بتوانند سال‌های زیادی در اختیار باشگاه باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها